🔒 Planet Ocean van Rik vermist of ontvreemd 🔒

Beste leden,

Jullie weten van het ernstige ongeluk dat onze Rik (GMTplus1) heeft gehad. Nu ontvang ik zojuist nog onderstaand bericht van Rik’s vrouw.

Tijdens het ongeluk is het horloge van Rik gestolen of kwijtgeraakt. Het gaat om zijn Omega Seamaster Planet Ocean, watch nr. 87618706. Dit nummer staat gegraveerd in een van de lugs.

Ongelofelijk dat iemand misbruik kan maken van zo’n triest voorval…tenzij het horloge echt vermist is geraakt natuurlijk.

Keep your eyes and ears open aub…:+1:

Ik ga er vooralsnog van uit dat het dit horloge betreft :

16 likes

RAV dienst al gebeld of bergingsbedrijf?

1 like

Absoluut schandalig, dit hou je niet voor mogelijk.

Daar pleurt m’n bek van open… Ik mag hopen dat ie niet ontvreemd is want dat zou wel heel erg laag zijn…

Laten we hopen dat er gewoon een pushpin/link gebroken is…

Dafuq zeg…
Laten we hopen op gewoon kwijt…

Wat zou het mooi zijn als we een vervangende P.O kunnen crowdfunden voor Rik!

8 likes

Dat zou wel uber laag zijn!
Laten we ook hopen dat hij idd kwijt is én weer naar boven komt. :pray:t2:

1 like

Niet van zijn pols afgehaald door de ambulance broeders ed?
Sieraden gaan gelijk af…

1 like

We zijn een super eind op weg met de Tikkie donaties…maar PO territory gaan we daarmee denkelijk niet halen.

4 likes

Daar dacht ik ook aan. Op die manier kan het kwijtraken, zeker als hij uit de auto is gezaagd door de brandweer, omdat ze het dan niet bij hem neer kunnen leggen.

Edit: Wat triest zeg!

1 like

serienummer is anders

https://www.ten2two.nl/product/omega-planet-ocean-good-planet/

Ik meende dat Rik ná de GMT een ander PO had. Deze van Jaap is volgens mij de ex van Rik

Edit: Ik zie dat je het al aangepast hebt @daffie

1 like

DAT zal toch hopelijk niet waar zijn hè!!! Dat zou toch wel een zo laag bij de grondse teringstreek zijn… Dat geloof je haast niet…

Ik hoop dat het gewoon nog boven water komt en op een of andere manier tussen spullen is geraakt die na het ongeluk zijn opgeruimd door reddingsdiensten of zoiets. Of misschien is het in het ziekenhuis opgeborgen. Dat laatste heb ik weleens mee gemaakt met een horloge van mijn moeder. Had ik eerst iedereen verrot gescholden… daarna bleek het horloge keurig bewaard.

Wat een ellende alles bij elkaar. Ik duim voor Rik en zijn herstel en ik hoop oprecht dat zijn klokje terug komt! :pensive:

8 likes

Lijkt me stug dat hulpverleners een horloge stelen!
Sieraden gaan idd direct af bij een ongeval.
Hoop dat het goed komt met Rik!

1 like

Laten we niet op de feiten vooruit lopen @daffie.
Wellicht eerst vrouwlief stad en land laten afbellen voordat wij hier een hoop negativiteit gaan spuien.

Schiet Rik ook niks mee op.

2 likes

Hoe doe ik daar aan mee? Goed initiatief!

Overigens, laten we uitgaan van verloren…

Robert,

Rik’s vrouw heeft mij gevraagd dit te delen op het forum. Ik denk dat jij dit maar hebt te respecteren / accepteren.

18 likes

Pfff wat een ellende man.
Hopelijk komt alles goed met en voor Rik.

Fingers crossed

2 likes