Poll HF foto challenge #3

haha daar kon ik helaas niks mee!

Ik heb al gestemd :smiley: !

Dat wordt de volgende contest :sweat_smile:

1 like

Het thema wordt: Verkloot de foto van een ander! :joy: … sjips, ik heb al een ander thema klaarstaan (mocht ik winnen). :innocent:

1 like

Had er niet een meerkeuze vraag van gemaakt kunnen worden? Ik kan niet kiezen uit die vele mooie plaatjes.

Mijn stem heb je @junior :joy::ok_hand:

1 like

Ik bereid me op het ergste voor. :rofl: … nou ja, het mot maar! :sunglasses:

2 likes

Ik heb wel medelijden met nummer 13. @Jurk, is that you? Het komt allemaal wel in orde, vriend. :wink:

3 likes

Hahaha… de enige met 0 Stemmen :laughing::+1:

3 likes

:joy: :joy:

2 likes

Ja ja, het is zo ver @junior heeft de wedstrijd gewonnen! Van harte gefeliciteerd en succes met het aanmaken van het volgende onderwerp.

Iedereen bedankt voor de inzet.

5 likes

foto

Yes! Ik voel me stiekem best wel vereerd dat ik toch de meeste stemmen heb gekregen. Dank daarvoor. Erg leuk. :ok_hand:

Zelf had ik in eerste instantie gekozen voor de foto van @Apeks, met de ‘cyclops’ druppels op de Seiko wijzerplaat [foto 2]. Ik zag het al helemaal voor me, … pipetje erbij en druppelen maar “Sjit, … het loopt er weer af! Moet het weer helemaal opnieuw.” en dat x8. :rofl: :joy: Het leverde een bijzondere foto op.

De meest creatieve was wat mij betreft de foto van @anon53002072EV, foto 6. Die is vast tot stand gekomen na het eten van een lekker toetje, een fris ijsje bij Van der Valk ofzo. Sorry, mijn fantasie kent geen grenzen. Ook de rest van de foto’s vind ik uiteraard geslaagd, eigenlijk zijn we allemaal winnaars!
Hoewel? Eentje … :see_no_evil:

@Jurk verdient ditmaal een bijzondere vermelding!

tenor-2

Hélemaal niemand heeft het aangedurfd om op zijn prachtige foto, foto nummer 13 (tja!) te stemmen. Ik snap dat wel, want voor je het weet krijg je een cameo in een van de strips en sta je een paar weken later ineens in een kroeg met je broek op de knieën. Een groot risico. Tja. Van harte @Jurk, met de rode lantaarn! :rofl:

Dank je wel voor de organisatie van deze derde ‘HF foto challenge’ @Yak. Ik zal een nieuwe wedstrijd starten met een fris thema. Ligt al klaar.

Tot later!

5 likes

Maak er niet echt…

… van, want dan voel ik mij genoodzaakt mijn minion onesie uit de kast te halen en dat doe ik liever niet.

1 like

Hahaha, … nee dat gaat het niet worden! Maar je mag best even een foto plaatsen hoor. :rofl: :joy:
Ik heb gekozen voor een thema waar iedereen (hopelijk) wat mee kan.

1 like

Thanks… dat was ook de bedoeling. Inspiratie tot speciaal voor het topic schieten. De fantasie gebruiken .

Mooiste is.
Klopt…pluutje komt bij vd valk vandaan
Het was echt 1+1=mee naar huis nemen dat ding en schieten maar.

Dank voor het compliment

1 like

Haha, …oeps! Dat ik dat herken hè. :rofl:

1 like

Er wordt nog steeds gestemd. :joy:
Geinig. Maar ûh, deze poll kent al een uitslag. :wink:

Voor het vervolg, de (nieuwe) vierde wedstrijd moet je hier zijn:

1 like

Gefeliciteerd!! Heel goed gedaan!

Ja kan moeilijk nu iedereen die niet gestemd heeft op de hak nemen! :joy:
Dank voor de vermelding!

En nu nóg steeds niet!!! :sob:

1 like

Kom ik toch weer goed weg met maar liefst een hele stem :sunglasses:

2 likes

Hahaha, was het eerste waar ik ook naar keek! Dacht nou, dat zijn er een paar die je alsnog een stem gunnen maar nee hoor. :rofl: :joy: :joy:

1 like