NA de nieuwe Phoibos Proteus

Zien er goed uit. Ben alleen geen fan van de seconde wijzer en kroon. Maar voor het geld best leuke horloges denk ik.

1 like

Op papier een heel fatsoenlijke spec en een aardige kastvorm. Maar heb je live foto’s? Want renders zeggen me niks. Van de modellen die je al hebt, uiteraard.

1 like

Lijken heel erg op wat een merk als Zelos reeds op de markt heeft gebracht, incl de meteorite wijzerplaat en afmetingen zijn ook identiek.

Deze waren rond € 550,00, uitgerust met ETA 2824-2 uurwerk en € 349,00 met NH35


s-l400


3 likes

Wel aardig, maar ook geen fan van de wijzerplaat. En als je een meteorite wijzerplaat neemt zou ik door Zelos ook meteen een meteorite lunette willen :heart_eyes:

Iets heel anders trouwens, met welk programma/programma’s worden de renders normaalgesproken gemaakt?

3 likes

Gaaf! Voor mij mogen de meteorite dials dan weer wel :sunglasses:
Phoibos maakt leuke horloges, best wel wat ‘bang for your bucks’

2 likes

Ik had toendertijd nog een NA topic van de Wavemaster gemaakt met wat foto’s er in. Echt leuk spul en te denken dat ik er toen maar €180,- voor had betaald :yum:

Die andere is een hommage, dus velen zullen er wel hun neus voor ophalen, maar ik kan er heel erg van genieten.
Edit:
Hier staat wat foto’s van de PY007

1 like

Eens. Lijken wel heel erg op elkaar, zeker de lume! Maar deze spreken mij dan op de een of andere manier weer minder aan. Logo, bezel, kwestie van details. Toch raar hoe smaak en perceptie werkt :flushed: :sweat_smile:

Phoibos maakt gewoon hele toffe horloges :ok_hand: kwaliteit dikke prima. Ik heb ca een jaar geleden een overgenomen via het forum en echt nog steeds erg happy mee. Logo is echt hate it or love it :smirk: Geniet er van.

1 like

Welk model heb jij?

Eagle Ray met zwart-blauwe wijzerplaat

2 likes

Heel gaaf, ben wel benieuwd naar de meteoriet versie :grin: heb toch wel een aantal knappe horloges maar de phoibos py002 is mijn daily.

1 like

Voor wie hem wil bestellen, er is nu korting met code Proteus :grin:

1 like

Damn it! :joy: Heb ik hem dan net iets te vroeg besteld :man_facepalming:
Hoe weet je dit dan? Ik zie het nergens staan…

1 like

Ik zie er een koeie kop in, eenmaal gezien krijg ik die er niet meer uit :cowboy_hat_face:

Weer via via :grimacing:

Hier is hij binnen gekomen, Grey Meteorite.
Ben geen held in het nemen van foto’s maar bij deze vast wat quick pics. Lume is vrijwel direct uit het doosje genomen.

5 likes

Hij is mooi, de grey meteorite.
Gelijk besteld ! :blush:

2 likes

Ik zie het Vliegend Spaghetti monster !
Prachtig !

2 likes

Deed de kortingscode het nog? Ik vind de witte ook erg gaaf, maar de meteorite net even specialer.

2 likes

Heel cool! Ik vind hem mooi :nerd_face:
Kan niet wachten op die van mij. Wordt vandaag nog bezorgd als het goed is.
Wat vind je er voor de rest van?

1 like