NA: groene Phoibos Wave Master

Al een tijdje van plan geweest om dit horloge te bestellen. De foto’s en de reviews hier op HF spraken mij erg aan. En toen kwam @jurgen0411 met de 10% kortingscode en ben ik er maar gelijk op gesprongen. Geen moment spijt van gehad, wat een prachtig horloge :blush:

Twee puntjes van kritiek; een horloge met datum vind ik erg handig en de groene versie is helaas alleen in de no date variant verkrijgbaar. Maar ik vind de groene versie zo ontzettend mooi, dat ik de afwezigheid van de datum er graag bij neem. Al mis ik het wel een beetje.
Het tweede puntje zijn de geschroefde schakels. Voor mijn pols moesten er twee schakels van af. Ik heb zelf de juiste gereedschap niet, dus moest “een HELE dag” wachten totdat ik het horloge kon dragen :yum:
De volgende dag bij een juwelier de band laten inkorten en ik was weer gelukkig :star_struck:

Ik vind dat het horloge een eigenzinnig uiterlijk heeft. Echt prachtig om naar te kijken.

De lume is ook erg netjes. In een beetje schaduw al goed te zien.

Nou nog een paar foto’s dan maar, omdat ik er zo verliefd op ben :blush:

Bedankt voor het kijken :grinning:

25 likes

Móói groen zeg! Dat is genieten met de zon erop schijnend!!!

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe liefde.

1 like

Geniet van uw NA! Ziet er zeker mooi uit!

1 like

Topper!
Veel plezier ermee!

1 like

Prachtig wat een mooie horloge.
Ik wil me de reefmaster kopen maar deze is ook heel mooi.
Veel plezier ermee.
Spooler

1 like

Leuk horloge zo. Geniet ervan.

1 like

Mooi hoor👍

1 like

Mijn beste,

Fraaie klok hoor!!
Ziet er uitdagend uit, om er lekker lang van te kunnen genieten!!
Veel plezier ermee!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

De Reef master lijkt mij ook echt de moeite waard.

1 like

Gefeliciteerd met deze :+1::star_struck: …had al een mooi filmpje gekeken waar hij er prachtig uitziet…

Veel plezier ermee!! :ok_hand::grinning:

Groeten van zijn blauwe broertje…

3 likes

Mooi, die diepte in de dial. Wat een knaller.
Geniet ervan :ok_hand::+1:

1 like

Nog even twee foto’s, omdat ik er nog steeds zo van aan het genieten ben :star_struck:
Nu 12 dagen achterelkaar om de pols en de afwijking is +10 sec. Helemaal niet gek. Vannacht maar even op de kroon neerleggen.

4 likes

Mooi hoor, van harte!
Het is veel waar voor het geld begrijp ik van de mensen die ze kennen. Zien er ook goed uit voor wat ik voorbij zie komen

1 like

Mooi horloge! Vorige week de blauwe variant in mijn handen gehad.
Spookt nog door m’n hoofd…

1 like

Als je interesse hebt, dan zou ik het echt doen. Mijns inziens de 200 euro dubbel en dwars waard. Normaalgesproken vind ik het leuk om om de twee/drie dagen van horloge te wisselen, maar de wave master blijft al een tijdje de aandacht vasthouden :blush:

3 likes

Top!

Vergeet ook de kortingscode niet in te vullen

Code is

Horlogeforum

4 likes

Blauwe is zeker aan te raden…ik pak deze regelmatig :+1::smiley:

3 likes

Dat kan ik me voorstellen. Ik twijfel tussen deze Phoibos en blauwe Squale 1521. Als ik voor Phoibos ga dan ook de no date :+1:

1 like

Ja lekker hoor…geen gezeur met datum instellen :+1: