Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

12 likes

Darth Tuna

8 likes

_
3 8 0
_

24 likes
17 likes

Ach, noem het een design-dress-duiker, hoewel dat woord wel weer andere associaties zal geven bij een aantal heren…:wink:

Dick

6 likes

Dit zal voor sommige mede leden als heiligschennis klinken, maar ik vind dat de Phoibos Wavemaster het bijna op alle vlakken wint van mijn SKX.
Kwaliteit, afwerking, specificaties, “luxe uitstraling”, op al deze vlakken vind ik de Wavemaster gewoon beter.
Het draagcomfort is hetzelfde, ik heb allebei met veel plezier om de pols zitten.
Waar de Wavemaster het op verliest is natuurlijk de geschiedenis van het merk en de legacy van het model SKX. Maar voor mij zijn die twee laatste punten vooral gevoelsmatig. Als je de merkjes zou afplakken, dan is, objectief gezien, de Wavemaster gewoon een beter horloge.

Disclaimer: “Vind ik” :blush:

Zie ook mijn NA draadje voor een kleine impressie :yum:

4 likes

7 likes

Was ik al bang voor :hugs:

1 like

Ik heb je NA-topic een tijdje geleden met veel plezier gelezen, daarom was ik benieuwd naar jouw mening over deze vergelijking. Ik vind persoonlijk qua model de wavemaster een heel speels en toch robuuste uitstraling hebben.

2 likes

Balen, heel erg naar uitgekeken, maatje te groot helaas :sleepy:.

Dan deze maar :stuck_out_tongue_winking_eye:.

15 likes

Mooie mudmaster! Wellicht even wennen aan het formaat? Moeilijk te zien op deze foto, maar lijkt niet veel te groot. Maar blijft een persoonlijke afweging uiteraard.

Vandaag meteen mijn zojuist verworven Carrera!

26 likes

Nu ben in toch wel heel benieuwd.

2 likes

Als ik het goed doe, dan…

:full_moon_with_face:

2 likes

Sterkte!
Goed gegaan?

1 like

En ben je vervolgens hard weggerend?

Welterusten all.:sleeping:

14 likes

:+1:

1 like

Koele TAG deze hoor :ok_hand::ok_hand:

1 like

Hè wat zal hij die nou toch naar vinden :ok_hand:

1 like