Quoten

Hallo,

kan iemand me vertellen hoe ik berichten van anderen kan quoten?

Ik krijg enkel de mogelijkheid ‘reageer als gelinkt topic’. Maar dan open ik een heel nieuw topic ipv in het bestaande topic te reageren met een quote van een andere user.

help

Selecteer tekst. Klik op ‘citeer’.

gr, HJR

1 like

Je bent geweldig. Dank je

tekst hoef je niet te selecteren hoor, alleen het ballonnetje aanklikken is voldoende :slight_smile:

Krijg nou wat. Bedankt het lukte mij namelijk ook niet :smiley:

1 like

Welk ballonnetje bedoel je?

Deze bedoelt hij vast en zeker…

hoe je met dat ballonnetje quote is me niet helemaal duidelijker. Het selecteert enkel de tekst en wordt even blauw en dan gebeurt er niets.

Ik ben best handig met computers en dergelijke, maar dit forum is werkt toch wel wat apart vergeleken met andere fora.

Maar goed, zelf selecteren is makkelijk genoeg om te quoten.

Ik dacht dat je een geintje maakte omdat je de post van @RobertGerard netjes gequote had. Het gaat om dit ballonetje. :smile:

1 like

Dat ballonnetje is alleen zichtbaar op tablet en laptop en niet op de smartphone, althans bij mij.

Op de smartphone ziet het er zo uit:

Hé, je kan naadloos switchen tussen tablet en smartphone bij het schrijven :smile:

Ja handig hè. Topic aanmaken op je computer en vervolgens via je mobiele telefoon simultaan foto’s er in mikken.

Mooi hoor die nieuwe forumtechnologie :wink:

ah nu snap ik hem :smile: thanks

sjuust

Of: [quote] kopieer de te quoten tekst [/quote ] en dan de laatste ] zonder spatie :wink:

Test. Tekst selecteren en dan op Reageer klikken.

of op citeer klikken als je de tekst die je wil quoten gemarkeerd hebt

Check… :smile:

'twerkt

Volgens mij op de grijze popup citeer te klikken ipv reageer.

Het citeren gaat bij mij wat moeizaam de laatste paar dagen (iPhone 7). Normaal nooit problemen. Ik kan vaak tekst niet aanklikken zodat je opties als citeren of knippen en plakken ziet. Er gebeurt niks. Op andere sites wel. Ik moet dan safari uitschakelen (naar boven swipen) en opnieuw starten, dan doet hij het vaak weer, maar niet altijd.

Kan aan Safari liggen, maar aangezien ik het alleen bij HF heb, meld ik het maar even.

Meer mensen last van?