Rado only

Ik vind de Captain Cook súper mooi maar met 37 mm te klein en 45 mm te groot…

En nu in 42mm :star_struck:

16 likes

Er is nu ook een heruitgave van de MKII zag ik, ik hou het wel bij de vintage variant.

6 likes

Deze klapper sinds gisteren in mijn bezit.
Echt heel blij mee!
Alleen één endlink rammelt een beetje.
Ga ik straks onder het genot van een pilsje eens bijbuigen!:beers:

6 likes

7 likes


Nieuwe aanwinst, ik moet alleen nog 1 schakeltje voor de band vinden, hij is nu net te strak.

1 like

Ik blijf trouw aan mijn eerdere motto ‘‘mooi bling-bling is niet lelijk’’ (zie link hieronder) want vandaag presenteer ik jullie mijn nieuwe aanwinst: Een gouden Diastar uit de 90’s.

Ik heb hem al een paar week in huis en hij loopt prima op tijd. En net als de Rado Conway ziet ook deze Diastar er nog als nieuw uit! Ik denk dat er op een goede dag ook wel een keramieken Rado gaat komen… :grin:

4 likes

Het is té rustig hier, ook weer even een schopje. Kom maar op met de Rado’s jongens en meisjes. :slight_smile:

6 likes

Nog steeds blij met deze Rado

20 likes

4 likes

Ik wilde het jullie niet onthouden. Deze Rado True sinds een week in bezit. De 80 uur gangreserve is laaaaaang… dus in die week 3 dagen niet gedragen. Vanmorgen uit de doos gehaald en aan de Watchcheck app “gehangen”:

:ok_hand:. Volgens de boekjes is er een marge van -2/+3 per dag.

4 likes

Rado True Open Heart met parelmoer wijzerplaat?

2 likes

Zeker

2 likes

Grappig, toen ik hem een jaar geleden aan bood had niemand interesse. Erg jammer, ik vind het een gaaf model! Geniet ervan!

1 like

Ik zag het inderdaad, bizar, want het horloge is het geld dat jij vroeg zeker waard. Ook zeer comfortabel, de comfortabelste die ik heb, en krasvrij en dus ook nog heel accuraat.

1 like

I know :scream:.

Dit is mijn tweede Rado Conway (zie ook hierboven), eentje uit begin jaren 80, met een prachtige petrol/bruine sunburst.

2 likes

Vooruit dan maar weer…plaatjes van mijn collectie RADO’s

Rado Slim

3 likes

Gaat wat mis hier

Deze wilde ik uploaden. Mooi apart merk, deze uit 1969 loopt nog perfect klokslag 12 s’nachts flipt de dag en datum om.

4 likes

Mooie horloges! Ook leuk om de verschillen in design te zien over de afgelopen decennia heen, van klassiek-vintage (60-70) naar futuristisch (90-00) weer terug naar minimalistisch-klassiek (10-heden) Geïnspireerd door dit topic heb ik een NA gemaakt van mijn nieuwe aanwinst, een echte late nineties design: NA: Rado Diastar Diamaster Chrono Maxi

4 likes