Rat watch bestaat dat als hobby

Precies. Ik pak zo lekker een Ratler. :beer:

1 like

(G)r(e)at minds think alike

3 likes

Aangezien ik al mijn horloge gewoon draag bij elke gelegenheid zien al mijn horloges eruit als rat-watches.
Deze gewoonte heb ik over genomen van mijn vader. Zijn Calatrava zit ook vol met krassen en butsen.

1 like

Ik had laatst een Zenith met een verschrikkelijke refinished wijzerplaat. Net of mijn netvlies met hamer en sikkel werd bewerkt zo Russisch zag hij er uit


Ik heb @Arie_Kabaalstra gevraagd of hij hier iets aan zou kunnen doen. Kwam al gauw de tip dat thinner de zaak toch echt niet kon verergeren. Aldus geschiedde!

En het resultaat zit wel in de buurt van de ratmods:

Beter toch?

4 likes

Ik probeer ze netjes te houden, dat gaat vijf minuten goed. Daarna geef ik het op en beschiet ik ze met hagel.

Er zijn hier genoeg mensen hier die van verweerde horloges houden, kijk maar eens in dit topic:

Zelf heb ik ze het liefst alsof ze net uit de fabriek rollen. :sunglasses:

Na het zien van onderstaande post dacht ik onmiddellijk aan dit topic dus voor de liefhebbers van de rat look

2 likes

Heb je interesse? Niks gemod, loopt netjes.

5 likes

Hahahahaha. Dat is een mooie harry.
Altijd van een oud vrouwtje geweest?

1 like

Deze zat bij een lot horloges. Altijd handig voor onderdelen. :grin:
Ik verbaas me soms over hoe (vintage) horloges eruit kunnen zien en aangetast zijn door de tijd. Ik heb er een aantal waarvan de wijzerplaat er niet meer uitziet en het begrip patina ver voorbij zijn.

1 like

Zie je wel, je vindt het wel leuk!
De effort die je in zo’n outfit steekt: heel cool.
Watch-me-modding 2.0

De bedoeling is natuurlijk ook dat je een verhaal rond je karakter hebt. Han Drakenbloed is een elf van 1200 jaar uit het verre oosten. Vroeger gepest, maar dapper uit de strijd gekomen met zijn witte harnas. Door het bloed rood geworden, maar gemod met UV licht naar een schitterend roze (met een geel bandje)

1 like

Toch gaaf, je kan nog zien dat t een pontiac is volgens mij.

2 likes

Ophouden met je elfjes. Als ik meespeel ben ik de koning. En zo niet, dan word ik het door bloedvergieten :crown:

1 like

Fixed that for you.

3 likes

FTFY.

1 like

Arme @Richz1986

1 like

Dat je die nog hebt durven verkopen. Schaam je.

1 like

Voor rvs:
Dompel je klok gewoon in ijzerchloride, daarna een badje ammonia en post ajb een foto als je alle stukjes weer bij elkaar geschraapt hebt.

Ik kwam de Casio G-Shock MRG-G2000HA “Tetsu-Tsuba” tegen. Past misschien een beetje in dit. Rijtje?

4 likes

Is Japanse hamerslag (uh, hamertjesslagje)