Re: nieuw horloge

10 jaar service interval, 200m waterdicht, uurwerk dat tegen een stootje kan. Voor 6 tientjes is er weinig te vinden dat robuuster is denk ik.

3 likes

2

1

4 likes

Nou, dat valt toch wel mee?

Door jouw schuld ga ik er nu op letten :angry:.

Deze foto postte ik gisteren in het “wat dragen we vandaag” topic.

2 likes

Mooie sokken!
Het is maar wat je gewend bent. Voor mij is dat 8mm hoge vintage meuk :yum:

Afwerking is goed hoor!

P.s.
Vergeleken bij die Fosh is het rommel natuurlijk.

5 likes

Ik zou ook voor die dikkert - de Han Denravincy - opteren. Mooi ding voor relatief weinĂąg, checkt bovendien alle doosjes van je wensenlijstje @Rick_S. Doen!

image

4 likes

Gekregen van de dames van kantoor voor mijn verjaardag. Die regenboogjes hebben dan weer met Spongebob te maken, maar dit alles uitleggen voert echt te ver. Ik draag ze voor de veiligheid zelden buitenshuis.

Vergeleken bij een FOSH (hoofdletters gvd! :face_with_symbols_over_mouth:) is alles rommel.

4 likes

Dan Henry, hou nou toch op!
Daar wil je niet deaud mee gevonden worden.
Nee, wat dat betreft kan je het beste deaud met een
gouwe trilhorloge worden gevonden.
Als ze je al vinden he? :grin:

2 likes

Dat zou ik ook niet doen. Als kind ging ik eens buitenspelen met een vriendje. Op mijn sokken. En toen zaten er dus allemaal gaten in. Dat is zonde en al helemaal als het een cadeautje was!

2 likes

Dat dus.

Ik heb weleens de neiging om op sokken iets in de vuilnis- of papierbak te gaan gooien. Moet ik niet doen.

Ik heb er sowieso een hekel aan als er rotzooi onder mijn voeten plakt. Vreselijk gevoel is dat.

1 like

Ik heb een boom in de tuin die kleine appeltjes regent. Jij niet vermoed ik, dus zo slecht heb jij het helemaal niet. Daarbij: als dat gebeurt trek je gewoon je witte sokken uit en trekt een nieuw paar identieke aan.

1 like

Zo vergezocht dat ik wel eventjes moest giechelen.

Tuurlijk man, nu snap ik waarom je niet getrouwd bent. :slight_smile:

Hij noemt je een sloeber, @Mafkees.

3 likes

Dat kan gewoon weer anno 2019. Het gaat er niet om wĂĄt je draagt maar om hĂłe je het draagt.

Hier een kiekje dat ik van @anon50762135 heb genomen, waar hij het baanbrekende principe achter ‘Socques Blancs’ de Chanel goed demonstreert.

De setting van een troosteloos pleintje in Ă©Ă©n of ander hopeloos gat herinnert ons aan de vergankelijkheid van het bestaan. Het contrast en de kleurtemperatuur tussen de setting en het onderwerp benadrukt waar het echt om draait: sokken mogen gezien worden. En toch zeker Socques Blancs.

Dan heb ik het nog niet eens over de fabuleuze materiaalkeuze gehad. Een blend van Egyptisch scheerwol en door kleine kinderen vervaardigd polyester. Laatstgenoemde kenmerkt zich doordat je soms op het labeltje ‘SOS’ ziet staan in plaats van een wasvoorschrift. Zó authentiek. Om de Socques Blancs te accentueren draagt Ide hier Scapino, een modehuis dat reeds jarenlang bekendstaat om hun uitstekende schoeisel voor betaalbare prijzen.

Tenenkaas? Socques Blancs. 5/5 - De Telegraaf, 2019
Socques Blancs, voor iedere amateurbarista-fashionista. 5/5 - Doppio, 2019

2 likes

Hij heeft nog gelijk ook :grimacing:

2 likes

*Socques blancs.

Die dingen zijn overigens vaak wel hoger dan de sandalen in de foto en hebben een houten zool. :slight_smile:

1 like

Is goed joh, stokbrood.

Ah, ik ben benieuwd naar jouw exemplaren!

1 like

Bah, get some proper food mate.

Ik embed even een foto, want ik heb ze niet meer, maar ik had voorheen zulke:

1 like

Een wiebelende kroon en bezel, geluk hebben dat het uurwerk accuraat loopt en slechte lume. Bovendien, de TS wil helemaal geen duiker :slight_smile:

Dat wiebelen heeft een functie, het is geen gebrek.

die Slechte Lume
 ach
 een beetje hobbybob “kliedert” even verse Superluminova tegen de wijzers aan
 en dan is ie weer “21-22 December-proof”