Review: Casio Oceanus T200S

Oeh wat een enorm gaaf horloge zeg, ik vind hem eigenlijk nog wel echt veel cooler dan de voorgaande Oceani/oce-anussen :upside_down_face:
En wat een gave review met dito foto’s weer, al ben ik dat inmiddels bijna gewend van @wander, keep em coming :+1:

1 like

Oeff wat een pracht van een ding! Strak bandje ook! Kwijl, kwijl… verleiding is nog nooit zo groot geweest. En ik vind het sowieso bijzonder dat Casio zo een mooi exemplaar heeft ontworpen! Zij staan toch wel bekend om hun G’s, wat niet echt mijn favoriet is, maar deze…

1 like

Geen idee waar je het over hebt. :joy:

3 likes

Ben ook benieuwd waar ze in de toekomst mee gaan komen. Ze hebben niet voor niks die nieuwe fabriek voor het hogere segment neergezet.

1 like

Al op de bestelknop gedrukt :grinning:?

1 like

Veel interesse! Is een gezamenlijke inkoop geen optie? Of zeg ik met mijn lekenverstand iets heel geks?

1 like

Ik zal het eens navragen. Wie weet! :+1:

1 like

Count me in!

1 like

Ja! Lichtblauwe variant graag :smile:

1 like

Me too please

Foto van de 100 welke steeds meer polstijd krijgt:

4 likes

Mooie review hoor, erg leuk geschreven :+1:. Ik doe mee voor de zwarte versie bij een gezamelijke inkoop.

1 like

Mag ik dan een zwarte op staal ?

1 like

Ik ga even kijken of mogelijkheden er zijn.
To be continued :+1:

5 likes

Hoor het ook graag wanneer dit mogelijk is :ok_hand:t2::+1:t2:

1 like

Ik kende dit model niet, ben meer van de G shock. Maar wat een mooi exemplaar en veel draagplezier.

1 like

Inkoop zwart! Wat kost het horloge eigenlijk?

1 like

€ 380,- + € 89,- importheffingen. Ik weet even niet meer of ik ook nog verzendkosten heb betaald…
Ik heb Sakura iig naar de mogelijkheden gevraagd. Zodra ik wat weet horen jullie het. :facepunch:

4 likes

Op de website waren zwart niet leverbaar. Benieuw wat er aan de prijs dmv inkoopactie gedaan kan worden :smile:

1 like

Nog niet :sweat_smile:

1 like

Volgens mij stond zowel de T200 als de S100 in pre-order.
Maar mocht je een dealtje kunnen sluiten ik houd me aanbevolen voor …
U raadt het al … een S100 :wink:
Dus als die mee kan in de deal graag !

1 like