Review en Foto's NA Gruppo Gamma Chrononaut C-01

Mooie foto’s van een erg mooi horloge👍
Geniet van deze fraaie aanwinst😍

1 like

Goede foto’s en dito review!

1 like

Leuk! Altijd fijn met een :coffee:️ dit soort verslagen :+1:t2:

1 like

Leuk verhaal en prachtige foto’s! Thanks en gefeliciteerd met deze NA

1 like

Mooie foto’s en dito aanwinst! Mijn ervaring met canvas is dat het vrij snel soepel wordt.

1 like

Mooie review en foto’s, geniet er van.

1 like

Leuke review en een heel erg mooi horloge. Foto’s maken doe je goed, zoals al eerder gezegd. Enjoy :+1:

1 like

Mijn beste,

Onbekend maakt onbemind!!
En wat is het dan plezant om zo’n enthousiaste review te lezen!!
Dank voor het delen en veel draag-plezier met deze grandioze klok.:+1:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Dank je!

Bedankt voor de review. Ik kende dit merk nog niet. Leuk horloge. Ook mooi, die details op de kroon :thumbsup:
Veel plezier ermee :thumbsup:

2 likes

Geen ‘kleine’ speler in de microbrand scene hoor. Vooral bekend bij duikhorloge fanaten. Niets dan lof over kwaliteit etc. Mooie keuze👍

2 likes

verbaast me niets! kwaliteit is zeker daar!

1 like

Mooi ding! Stp is de horlogefabriek van Fossil. Aangezien ETA (Swatch groep) alleen maar aan eigen merken levert, moest men een alternatief zoeken.
Magrette gebruikt ze sinds een jaartje ook:
https://www.ablogtowatch.com/magrette-moana-pacific-professional-watch-review/?amp

1 like

Mooie foto’s en horloge. Het uurwerk lijkt precies op een eta zover ik kan zien dus dat zal wel goed zijn.

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Fraaie review over een voor mij onbekend micro-brand. Horloge en foto’s zien er goed uit. Roept ook vragen op. Waarom Gruppo Gamma, waar staat de brand voor? Interesse is gewekt. Ga vooral zo door!

thnx! de laatste tijd is mijn interesse in microbrands gewekt. dit komt vooral door youtube (gevaarlijk :stuck_out_tongue: ).
Gruppo gamma spreekt me aan vanwege de hele sfeer om het merk!
kwaliteit en beetje steampunkie ofzo. Ook helpen andere reviews wel mee en viel voor het merk.
ik wist dat het horloge kwalitatief goed was en het uurwerk ook, maar wilde deze meer vanwege de heb factor. in januari komt de peacemaker uit. deze vind ik ook super gaaf dus ben bang dat die ook gaat komen!

1 like

Echt een leuk merk, typisch bang for buck horloges


1 like

wow supergaaf!!

1 like

Leuk lijstje voor je…