RikkeTik Sfeerimpressies en aanwinsten

Sorry, ik was je naam even vergeten.

:joy:

Zoiets als MIJN avatar ā€¦ :wink:

:smiley:

1 like

Als jij je daar zelf in zietā€¦ :smirk:

3 likes

Briljant!
Bestel jij ze? Doe maar een stuk ofā€¦ 20 ? :smile:

1 like

Brengt me wel op ideeƫn :smile:

7 likes

We zijn al onderwegā€¦

6 likes

Bijvoorbeeld! :thumbsup:

Ik ga je voortaan ā€œForumlid met rood-witte-duikertjeā€ noemen. Al aangepast in Whatsapp :thumbsup:

1 like

Mij herken je aan een staartklok met raar hoedje

6 likes

Draag je dat balkje ook 24/7?

Oh is dat een staartklok?
Dat zie je niet zo goed op die foto. Ik zou je zo voorbijlopen met een staartklok in je handen.

2 likes

Toch ook maar even mijn bevindingen :slight_smile:
Voor mij was het de eerste keer Rikketik.
Ik was eigenlijk maar van plan om snel een rondje te maken maar uiteindelijk ben ik er toch ā€œietsā€ langer gebleven.
Heb serieus mā€™n ogen uit gekeken. Veel horloges waren niet mijn smaak of simpelweg buiten mā€™n budget(en die durf ik dan met mijn beperkte kennis sowieso niet te kopen). Maar wat een rare en opmerkelijke dingen werden er aangeboden(niet alleen klokjes nee).

Aan het einde veel te lang bij de stand van Florijn gestaan, grote horloges trekken mij eigenlijk helemaal niet maar iets in die dingen sprak me zo enorm aan. Veel getwijfeld, rondje gelopen en uiteindelijk alsnog met lege handen naar huis.
Of die florijn het nou wordt, daar ben ik nu nog steeds over in dubio :wink:

Maar ik vond het alsnog een enorm geslaagde Rikketik! mooi man al die verschillende soorten mensen die allemaal iets met uurwerken hebben(in welke zin/smaak dan ook).:grin:

10 likes

Ik heb hem ook en volgens mij voor het eerst gezien op de Rikketik. Ben er vanaf dag 1 verliefd op.

1 like

En als ik hem dan verkocht heb dan wordt het man voorheen in bezit van rood-wit duikertje :grin:

2 likes

Lijkt me wel wat voor Marjolein. Dan wordt zij De-vrouw-in-het-bezit-van-het-rood-wit-duikertje-dat-ze-kocht-van-de-man-die-op-de-Rikketik-met-een-rood-wit-duikerje-om-liep-maar-wiens-naam-ze-niet-kon-onthouden-dus-die-ze-toen-maar-de-man-met-het-rood-wit-duikertje-noemde.

3 likes

En als je je bedenkt dan stuur je @hhe (Hans) een berichtje en stuurt hij je een Florijn alsnog toe, scheelt nog een reisje naar Houtenā€¦

2 likes

ā€¦de-vrouw-bijna-in-het-bezit-van-het-rood-witte-duikertje-dat-ze-net-niet-kochtā€¦

Thx, Ja ik heb zā€™n visitiekaartje ook netjes bewaard :slight_smile:

1 like