Rikketik

Het zijn altijd dezelfde met deze reacties, laat ze lekker thuisblijven, hebben wij geen last van hun lucht.
Je kunt het,hier op dit forum ,nooit eens serieus over de Rikketik hebben.

Als t mooi weer is, rij ik er op de motor ff heen

Ik ben er dus twee keer geweest en er loopt echt van alles, jong en oud, de handelaren komen ook uit heel Europa. Ik heb er zelfs nog een dame ontmoet die onderzoek deed naar ultra compacte uurwerken. En klokken zie je er in vergelijking met horloges maar amper.

Ga er alleen niet heen om te denken dat een Rolex of Omega een exclusief product is want na de 423e Seamaster of Datejust heb je ze wel een beetje gezien. Let ook goed op omdat er veel frankenwatches worden verkocht.

2 likes

Ik ben wederom weer benieuwd naar de foto’s. Heb zelf helaas andere dingen te doen.

Dus er worden veel horloges van Omega en Rolex aangeboden? Hoe is de prijs daar op de rikketik?

Hoog

Ik ben van de partij! Altijd gezellig de Rikketik en nog nooit zonder (mooie) aanwinsten terug naar huis. :smiley:

Was van plan om te gaan om een koopje te gaan scoren. Zou nog heel graag een Breitling colt willen hebben.

Kun jij niet een sfeerimpressie posten met foto’s van vorig jaar?? :joy::joy::joy:

3 likes

Ben je aan een nieuwe avatar toe Dan? :wink:

Wordt wel weer eens tijd he!?

1 like

Dacht t wel!
Het liefst wel weer met een vermakelijke discussie erbij…:wink:

Toen ik in de pubertijd zat, dacht ik daar ook zo over. Later werden mijn verwachtingen naar de realiteit bijgesteld.

Maar sommige blijven in die prachtige (puber)leeftijd hangen en dromen, en dromen… :wink:

Helaas, ik ben niet in het land, maar wens alle leden succes met hun zoektocht. En ben benieuwd naar de nieuwe avatar van @CompleetGetikt

1 like

Ik ga ook wel. Altijd leuk om een beetje te graaien in ouwe meuk.

Nooit horloges gekocht, trouwens. Lijkt me te tricky met frankens en verborgen gebreken en zo.

Alleen vorige keer iets kleins, een metalen bandje. Was 5 euro, maar heb ik kunnen afdingen tot 3 euro. Jaja.

2 likes

Ga voor de derde keer. Durf er eigenlijk niets substantieels te kopen, wellicht iets leuks kleins of tools. Wel steeds meer Oost-Europese handelaren met 18 horloges of meer in de broekzak.

Dat maakt mij ook altijd huiverig.

Ik heb mijn verlanglijstje al af. Staan vooral tooltjes en onderdelen van banden op. Lekker snuffelen daar, ik kom altijd wel met iets leuks thuis. En ja, dat er veel oude mannetjes rondlopen…als je daar niet tegen kunt, had je denk ik een andere hobby moeten kiezen :wink:

Sta er ook weer met FLORIJN horloges. Wil je die aanschaffen of gewoon eens bekijken, kom vooral langs. Ik sta vlakbij de koffie, meestal ergens bij Rob. Ik vermoed nu ook weer.

1 like

Heb je toevallig een website of Facebookpagina?