Rikketik

Zijn het alleen vintage en klokken, of zou ik er bijvoorbeeld ook kunnen kijken voor een leuke promaster citizen oid?

Wauw, mooie horloges! Vooral Florijn één is mijn type horloge. Mooie vorm kast, en ik vind de datumaanduiding op 6 uur prachtig staan. Zijn de prijzen hetzelfde op Rikketik, of gaat er dan wat vanaf?

Ik vind een promaster mooier ;), maar die kan ik daar ook vinden?

Er ligt voornamelijk meuk en te dure vintage. Best leuk om te struinen, maar een frisse Citizen zou ik elders zoeken. Tenzij Rob wat leuks bij heeft.

Nadat ik Florijn zag bij Rikketik was ik echt verkocht. Nu bijna alle dagen van de week om mijn pols. Zeker het langslopen waard!

1 like

Kan je een foto plaatsen van jouw Florijn? Ben benieuwd!

Als het mooi weer is ga ik wat leuks met de kinderen doen. Als het slecht weer is blijf ik thuis.

2 likes

Dat is zéér onwaarschijnlijk. Man op de foto is Andreas Cahling. Voormalig Mr. World en professioneel bodybuilder. Een van de mannen uit de California bodybuilding scene rond Arnie, in die tijd. Is inmiddels halverwege zestig en nog steeds in absolute topshape. Succes!:wink:

1 like

Dit vrouwmens gaat ook, lekker kijken naar vintage horloges.
Is er een tijdstip en een meeting point voor diegenen die wat zouden willen afspreken? Ik zou best eens wat (vintage) forumleden willen ontmoeten.

1 like

Haha, ga ik niet redden/voldhoden idd. Vond gewoon leuk dat plaatje te gebruiken.

Al doe ik het niet slecht:

28yo
1.90m
96kg
14% body fat

Maargoed, train dan ook 5 dagen in de week anderhalf uur per dag.

3 likes

Even snel eentje in het donker dan…

ben er geen ster in

2 likes

@Cal219 en @CompleetGetikt : ik heb alleen maar goede ervaringen met handelaren uit het Oostblok, maak je geen zorgen (althans, méér zorgen) :slight_smile:

Ik ga ook even een kijkje nemen, eerste keer voor mij dus ik ben benieuwd, geen idee wat ik kan verwachten.
Is het zo groot dat je er een paar uur rond kunt lopen?

Uurtje of twee moet lukken.

De vraag is of iemand twee uur lang de pruitjeslucht kan verdragen? :eyes:

1 like

In principe zelfde prijs. Ik verkoop daar echter ook enkele stuks die een aantal keer gedragen zijn, bijvoorbeeld voor een fotoshoot of zo. Daar zit dan iets korting op.

Ik nam afgelopen rikketik twee heren waar die in hun jassen horloges hadden en ter verkoop aanboden. Bij de koffiecorner verkochten ze een datejust aan een man. De transactie ging vrij zorgeloos en de man nam het horloge aan, zienderogen zonder het goed te bekijken. Goedgelovig of een echte kenner…

Of gewoon een langdurige zakenrelatie…

oh, jij was 1 van die heren??

Nee, maar het zou toch kunnen?