Rolex datejust met diamond

Hallo,

Ik ben Sander (16) en ben zeer geintereseerd in een Rolex datejust 41 mm met diamantjes. Alleen nou vroeg ik mij af of ik dat horloge kon kopen bij gassan op Schiphol of bij s&c. En bij welke winkel krijg je eventueel een mooie korting? Andere Rolexdealers die betrouwbaar zijn en mooie kortingen geven zou ik graag willen horen;)

@Crownguard

3 likes

16 jaar en dan op zoek naar een Rolex met briljanten, vakkenvullen en drie krantenwijken?

6 likes

Op schiphol hebben ze veel modellen niet op voorraad. Je kan daar alleen kopen wat op voorraad is dus dat is vooral geluk hebben.

Nee, je kan via email een bepaald model bestellen.

pa en moe met centen

2 likes

:thinking: Interessant. Kan dat voor elk model?

Is het mogelijk om bij s&c een mooie korting te krijgen?

Zal zeker te maken hebben beschikbaarheid binnen Gassan, maar in principe wel dus, en ze bewaren hem/het tot je terugkomt in de kluis van het bagagedepot…

Rolex en Korting moet je niet teveel van verwachten.
Beter is de bekende grijze dealers in de gaten houden of er een goed geprijsd exemplaar voorbij komt. Over het algemeen is de diamenten-dail minder populair maar desondanks wel duurder.

Daarom zou korting best reeël zijn

Ga eens praten met Ramón @Crownguard . Zeer goed adres! :sunglasses:

1 like

O ja? Sinds wanneer?
Heb je een emailadres of contactpersoon waar dat kan?
Hoor het graag. Vast bedankt

Nee dat kan helaas niet. Ik heb het vorige maand geprobeerd en kreeg te horen dat het niet mogelijk is om een Rolex te reserveren.

Website gassan

Geldt beperkt voor Gassan Plaza
Dus niet voor Rolex.
En bij terugkomst in de EU moet je m wel ‘mee smokkelen’.
Korting is ook max 17,56%
Prijs waar 21% btw is uitgehaald.

1 like

Mooie kortingen en Rolex gaan meestal niet samen. Wel is het zo dat goud en diamant relatief veel afschrijven tov van stalen modellen, dus je kan ook naar een in goude staad 2ehands zoeken.

Mee smokkelen…?

Horloge is in de EU aangeschaft, er is vrij verkeer van goederen.
Korting is ter grootte van de BTW, deze is dus gewoon betaald (BTW staat voor EU ingezetenen op de factuur, niet-ingezetenen krijgen een factuur met BTW-korting).

Niks ‘smokkelen’ dus…

Als je binnen de EU vliegt is de btw als korting verrekend.
Vlieg je buiten de EU en kom je terug dan is het anders. Dan moet je officieel weer btw betalen.

Uit de oude doos :wink:

1 like