Rolex GMT Master II Meteorite, wat vinden we ervan?

Hallo allemaal,

Afgelopen Baselworld heeft Rolex een 18ct wit gouden variant van de GMT Master II Pepsi met meteorite dial aangekondigd. Hieronder een filmpje met de eerste beelden. Wat vinden we ervan?
Ikzelf vind hem wel aardig maar om nou 35K list en 45-50K grey market ervoor te betalen, nou nee. Dan zou ik toch persoonlijk een ’ gewone’ GMT Master II Pepsi en een Daytona kopen.

MvG Ralph

Ik vind de Rolex GMT Master II Pepsi Meteorite

  • Geslaagd
  • Niet geslaagd

0 stemmers

5 likes

Nogmaals, fugly.

1 like

Waar lees je die grijze marktprijs?

There you go

1 like

Goed topic wel

3 likes

Poeh. Dat doen ze lekker. :-1:

Denk dat list ook al meer dan 35k is
Kan dat niet terug vinden

Denk 38 a 39k

List 35.450,-

Toch gevonden 35.5k list

Zou deze wel te bestellen zijn ?

1 like

Ralph, wat ben je de laatste tijd toch laat met die topics en filmpjes. Je vist achter het net.

Tijd voor een Ron Brandsteder lach.

rb8

6 likes

Ah dit moet vast een van die investeringskansen zijn waar het journaal het over had.

1 like

Dit is een ECHTE Space Watch !!!
Supermooi

Gewoon proberen… :zipper_mouth_face:

Ik wil dit niet zien op zo’n prijzig horloge. Dan ben ik maar een pietlut.

image

21 likes

En wederom een bewijs dat smaakvol en duur niet noodzakelijkerwijs hand in hand hoeven gaan…

:thinking::unamused::pensive::nauseated_face:

Wat het blote oog niet ziet is er niet toch? Als je zo’n turbo-microscoop op je huid zet zie je zoveel beestjes dat je met je ogen dicht de eerste de beste rijksweg oprent :rofl:

6 likes

Wat dacht je van deze

8 likes

Ben ik absoluut niet met je eens. En mogen ze er een eta uurwerk inzetten? Je ziet het toch niet. Dit ga je niet vinden bij de topmerken, hoor, VC, Breguet of Patek. Middenklassertje dit.

3 likes

Zoals ik gisteren in een ander topic al heb gelinked, is de inkt van een soortgelijke discussie als jij aanhaalt, over een Milgauss, nog maar net droog en daarin vind jij een hoop medestanders. Je hebt natuurlijk ook wel een punt, zeker met betrekking tot de haute horology en haar afwerking, maar daar maakt Rolex ook zeker geen deel van uit.

1 like