Mooi verhaal van een stille toevoeging aan de Rolex collectie

Mooi verhaal van een bijzondere Rolex die zonder reuring is toegevoegd aan de Rolex collectie.

Een echte collectable…

8 likes

Ongelofelijk mooie meteorite wijzerplaat !
Dit is pas een Echte Spacewatch…

Uiteindelijk wil iedereen toch een Seiko.

:rofl::wink:

4 likes

Check :heavy_check_mark:

On Topic; Nice klokkie die Rolex :heart_eyes:

2 likes

Bijna net zo interessant om naar te luisteren als Ross uit Friends en zijn steentjes.

Maar idd wel een mooie plaat

Heel mooi verhaal :heart_eyes:
Kleine kritische noot wil ik toch wel maken. Bloedmooi horloge, geen twijfel. Maar gezien de exclusiviteit en waarschijnlijk MEGA prijs kijk ik toch wat vreemd naar de afwerking van de GMT wijzer […]. Of ben ik dan te kritisch ?

9 likes

Prachtig horloge!! Geen woorden vuilmaken over limited edition onzin of een veel te ver gezocht marketing verhaal er aan vast plakken. Wel een zéér stevig prijskaartje! Ach er moet wat te dromen overblijven.

Ben ik de enige die deze fuck ugly vindt?

8 likes

Jongen, er zit gewoon een welvarende Zwitser die wijzers te verven van 09:00 tot 16:00. Het is geen Japanse grootmeester die Seppuku moet plegen bij een paar setters meer of minder.

Ik zou de wijzerplaat in een 5 digit duwen. :drooling_face:

3 likes

Nee die zou ik toch eerst laten vervangen! Al vraag ik me af of je het zou zien met het blote oog…

https://www.horlogeforum.nl/t/rolex-milgauss-vlekjes-op-achterzijde-secondewijzer/207840?u=jpm

Zie hier een paar honderd antwoorden op uw vraag 🥴

Nope.

2 likes

Prachtig horloge en ditto wijzerplaat.

Kan alleen het filmpje helaas niet afkijken. In het begin was de stem en manier van vertellen van de presentator nog plezierig, maar het komt me inmiddels een beetje de strot uit. De man kan het frituren van kroketten nog doen lijken als het hoogst haalbare in de haute cuisine. Alleen maar superlatieven en alles is super intens. Krijg er de kriebels van. :joy:

3 likes

Nee hoor, ik vind het ook een fugly ding :nauseated_face:

1 like

Heerlijk horloge😍