Rolex in tussen Kunst en Kitsch USA

http://www.dumpert.nl/mediabase/6745999/3524562a/rolex_taxatie.html

2 likes

Ik kreeg hem net ook al doorgestuurd ā€¦
Man man man, die ouwe man is er gewoon sprakeloos vanā€¦ Ik ook wel haha

Wel super leuk voor hem.
Pieter.

Voor het programma hebben ze even de papieren met punaises vastgemaakt. Ik schat dat dat de waarde 1000 dollar omlaag haalt.Whahaha dat geloof je toch niet van zo een expert?

Zouden het geen kleine hele sterke magneetjes zijn?

OT: Dit is nu al het 4e topic erover meen ikā€¦

Magneetjes.

Fantastisch pakket met een bekende geschiedenis. De geschatte waarde kan nog weleens aan de lage kant zijn

Mensen - hier is al een draadje voor. :wink:

Nou, het is de eerste keer dat ik dat filpmje zie. Het blijft Amerikaanse televisie natuurlijk, maar joh, wat gun ik dit die man! Heerlijke reactie van iemand die volgens mij altijd hard voor zijn centjes heeft moeten werken.

Volgens mij al het vierde draadje :grinning:

1 like

Haha ja inderdaad! Heb daar maar niet meer gereageerd :wink:

Al die lamzakken die te lui zijn om de zoekfunctie te gebruiken :sleeping::sleeping::sleeping:

Ik gebruik de zoekfunctie meestal als ik iets wil zoekenā€¦ Dit zocht ik niet, maar vond het wel leuk om te zien. Zal wel vaker voorkomen, dus ik zou me er niet te druk om makenšŸ˜

Zoekfunctie is zo overrated. :slight_smile:

Gewoon een topic aanmaken en je ziet vanzelf in de reactie van de overijverige leden of er al een keer een topic over hetzelfde onderwerp is geweest.

7 likes

Piep-methode, werkt altijd :wink:

Bedankt voor 't delen, een waar pareltje van een prachtig eenvoudig verhaal

Hoeveel draadjes er ook van mogen zijn, het is een mooi verhaal.

1 like

ā€œUse box for cigarettes after removing cardā€ :sunglasses: Rolex plsā€¦

Leuk filmpje.

gr, HJR

1 like

Das een mooi pensioentje.

Mooi verhaal. Een man die het ook verdient zo te zien; down to earth en altijd hard gewerkt voor zā€™n centen. Gun 't hem van harte. Nou ben ik wel benieuwd of die het horloge ook echt heeft verkocht (of gaat verkopen) na deze uitzending of dat 'ie hem houd voor het nageslacht.

1 like

Als ie t niet nodig heeft, zou ik wachten als n appeltje voor de dorst.

De bubbel groeit immers volgens mij nog steedsā€¦

Gaaf! Zoā€™n man gun je zoiets toch ook van harte!