Stuur m maar naar me op, maak ik de verzendkosten over.
Edit: als er niet te veel rek op die oude rammelband zit, dan kan je nog een mooi flesje wijn of wat speciaalbiertjes van me krijgen ook.
Stuur m maar naar me op, maak ik de verzendkosten over.
Edit: als er niet te veel rek op die oude rammelband zit, dan kan je nog een mooi flesje wijn of wat speciaalbiertjes van me krijgen ook.
Maak dan ook maar plaats voor een veredelde rekenmachine, als je toch Grand Seiko neerlegt.
Voor het mooi had ik even kunnen poetsen, maar goed, bureaubladshot van m’n werk van een tijdje terug.
Tikje groot, maar erg cool. Zou samen met de witte Citizen Chronomaster quartz een mooi rekenmachine-trio zijn.
Wat een gaaf ding is dit.
De indexen en logo’s lijken wel te zweven boven de plaat. Even opgezocht, maar dat blijkt een bewust dingetje…
The dial, for instance, is made from washi paper. More specifically, a sheet of paper is sandwiched between the watch’s solar panel and a transparent disc that houses the watch’s indices and branding, which both protects the paper and gives the dial elements the effect of floating.
Bron: https://gearpatrol.com/2018/08/20/watches-you-should-know-citizen-chronomaster/
Leuk! Heb je deze zelf ook @Fate_Amenable_To_Change?
Nee, maar de kans bestaat dat het gebeurt.
Ik zou niet klagen als ik er morgen één in de kist vond.
beste advies van dit hele topic!
De Oceanus is eigenlijk echt mooi! Zijn er ook andere banden die je kan gebruiken buiten standaard staal?
Hoe is ie t.o.v. de moderne GS Quartz modellen? (afwerking, details, nauwkeurigheid etc.)
Niet zonder wat doe-het-zelven ben ik bang. Het laatste blok van de schakel tegen de kast van de endlink is een deel van de kast zelf, dus effectief sluit de band aan met de twee zijstukken van de schakel.
Een leren of kunstsof band is wel op maat te maken, maar dan moet je gaan snijden, 22mm band, en aan weerszijden iets van 6mm overhouden (centerlink is 10mm breed).
Qua reputatie hetzelfde of beter. Ik heb er geen, ik ben alleen de GS.
Mafkees, bedankt voor het meedenken maar ik kan echt niks zinvollers bedenken om m’n geld aan uit te geven
Maar ik ga zeker niet overhaast te werk en wil als het kan een gebruikt horloge kopen dat enigszins waardevast is.
Ik heb een tijd terug een nieuwe Hamilton automaat gekocht voor 1200 euro. Nog steeds heel blij mee maar moest toch denken aan een eerder gemaakte opmerking: geef nou niet tig keer een klein bedrag uit aan diverse klokjes om vervolgens met een te klein budget te shoppen voor een grote mensen horloge. Zit wat in dus de volgende stap moet wat mij betreft wel een iconisch klokje worden.
Vandaag een Tag en IWC gepast: allebei veel te dik voor mijn kinderpolsjes.
Volgens mij kan ik daarmee die merken wel grotendeels afschrijven.
Een Speedmaster van 39mm zat mooi maar de 42mm versie nog mooier.
Ergo: een speedmaster van 42mm op leer of een totaal ander horloge gaat het waarschijnlijk worden binnenkort maar ik ga zeker nog heel wat rondkijken en veelvuldig van gedachten veranderen.
De rolexen riepen mij vandaag niet luidkeels toe, misschien een andere keer.
Ja…die had ik vorige week even om. Dat was ff een shock hoe mooi dat stond. Nooit gedacht .
Het is natuurlijk wel een totaal ander horloge dan Rolex hè. …dus ook niet te vergelijken. Gewoon n kwestie van smaak.
Ik heb zelf weinig met Rolex, omdat de meeste modellen mij niet kunnen bekoren, zo simpel is het. Een sub is prima, maar erg duur voor een " gewone " zwarte duiker.
En echt heel veel mensen om mij heen dragen het, zonder enig benul wat en waarom…dat is jammer.
De laatste tijd ben ik wel wat gemoedelijker geworden tov de wat oudere modellen, dat moet ik wel eerlijk toegeven.
Vandaar steeds die foto’s van je poten…
Rolex is de rolex onder de rolexen
Omdat er gelijk al besloten is dat het een Rolex moet worden. Op de Tudor GMT hierboven staat geen Rolex op de wijzerplaat, dus die valt af…
Geldt ook voor de Tag/IWC/Omega/Zenith etc. staat allemaal geen Rolex op. Zijn dus niet swag!
Geintje @Horloge_limbo…
Bovenstaand is serieus een mooi horloge maar de eerder getoonde tudor modellen zouden dan toch mijn voorkeur hebben als ik ooit een tudor koop.
Deze lijkt veel te veel op een Rolex dus mist eigen identiteit. Schitterend horloge, misschien wel inderdaad betere prijs/kwaliteit verhouding, maar voor mij voorlopig geen tudor en ook geen Rolex
Daarom verkoopt de Black Bay ook zo goed. …maar zonder gekheid, ben het met je eens dat het leuk(er) is als een horloge/merk een eigen smoel heeft! Succes met je keuze.
Met 4K brandend in de zak zou ik het wel weten.
Maar goed als de beslissing al gemaakt is hebben weinig in de kaas te brokkelen.