Rolex of Tudor Pepsi GMT?

duurrrrrrrr

Dat komt door dat plastic.

@BobT goudzoekers.

2 likes

Eindelijk de gebruiksaanwijzing van de Tudor beschikbaar.
De werking lijkt zeer sterk op die van de Rolex. Mogelijk zelfs volledig identiek (vanuit de gebruiker gezien, dan).
Dat betekent voor mij dat hij nu een zeer goed alternatief is geworden voor de GMT Master. Een nieuw spaardoel is geboren :heart_eyes::wink:

1 like

Ik kon het niet laten, dus heb ik maar eens een mail gestuurd naar Uhrinstinkt. #f*ckingongeduldigaanhetworden

2 likes

Wat mis ik hier? De lay-out / toepassing van wijzers is hetzelfde bij beide horloges dus hoe kunnen de werking en de gebruiksaanwijzing ervan nu plots leiden tot een koopmotief?!
Ik heb al wat rare argumenten gehoord om onze malle hobby te rechtvaardigen maar deze…

:crazy_face:
Otto

3 likes

Goedemorgen Otto,

Ik bedoel dit:

ETA2893-2 gebaseerde “GMT”-horloges (en met uurwerken die er op lijken qua werking) hebben een - IMHO - gemankeerde interpretatie van het begrip “referentietijd”. In bovengenoemd topic met de bijbehorende antwoorden zou e.e.a. duidelijk moeten worden.
Uit de gebruiksaanwijzing wordt het duidelijk dat we hier met een horloge te maken hebben dat ontworpen is door mensen met mensen die wel iets snappen van “referentietijd”.
En ja - ik ben dus zo’n malle techniekfetisjist die dit soort dingen belangrijk vindt … :rofl::wink:

2 likes

:joy::joy::joy::joy:

Die term houden we erin en ook die kunnen we hier op HF goed gebruiken voor de nodige tech inside info :wink:

Cheers
:sunglasses:

2 likes

Wel benieuwd naar hun reactie? Denk dat Uhrinstinkt niet vooraan in de rij staat bij het uitdelen door Tudor :thinking:

1 like

Dit is het antwoord (wat ik wel verwachtte) :
"
since this model is a novelty the delivery times are currently very long.

Thus we expect the delivery of your watch approx. within July / August.

After we received further information we will surely contact you immediately.

If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

With Kind Regards

Christian Kötteritz"

1 like

Met andere woorden, je zit hun werkkapitaal te spekken…

Klopt, maar zolang mijn rente op de bank minder is dan mijn korting op het horloge, heb ik daar geen problemen mee.

5 likes

Met hun reservering op mijn credit card kunnen ze niet veel…dus valt wel mee :sunglasses:

1 like

:ok_hand:

13 likes


prachtig hoor!
11 likes

Ik ben verkocht

Prachtig horloge. Laatste 2 minuten wel grappig. Waarom niet allebei. Op de Rolex moet je wellicht nog jaren wachten… dus waarom niet de Tudor erbij??? Stemt tot nadenken.

Sla je slag:
https://www.chrono24.nl/tudor/black-bay-gmt--mod2681.htm

Beste horloge channel op YouTube hands down

2 likes

Voor wie echt niet langer wil wachten: http://link.marktplaats.nl/m1294766078?

Ik heb geen idee of hij legit is en ik heb geen banden met de verkoper.

Die Tudor Black Bay GMT is echt prachtig :heart_eyes: … hoe langer ik er naar kijk … hoe meer ik er eentje wil :wink:

En te denken dat ik de meeste Tudors een jaar geleden nog afschuwelijk vond.
Tja, smaken veranderen / evolueren.
Gelukkig maar :wink:

1 like