Helemaal mee eens!
Dat is de divers extension link
Ook de juwelier kan bij de goede fakes niet meer het verschil zien. Dit zie je pas als het uurwerk open is en dan nog zal deze gedecoreerd zijn, maar de expert zal het kunnen zien.
Ik zie dit allemaal niet en ben ook geen expert. In dit soort gevallen check ik het serienummer (Google dit nummer ook even) in de ring van de wijzerplaat, het geëtste kroontje en of er scherpe delen aan de band zitten.
Twijfel ik aan één van deze dingen, dan gaat het horloge richting officiële dealer.
Dat was de oude
Haha. Maar dan is deze ook echt
De divers extension link is dun, de foto van de clasp klopt gewoon.
Ik zou écht direct toehappen en niét gaan zitten twijfelen!!!
Rolex ruilen voor die gitaar en van die 8k overwaarde kun je dan nóg 2 gitaren kopen! Hoppa!
Samengevat wereld deal!!!
On topic: raadt die gitaar koper aan die Rollie eerst te verkopen waarna hij gewoon die 4k voor die gitaar via de bank overmaakt.
absoluut. Gewoon meesleuren en hard in zijn porum uitleggen. Of een triest gezicht zien omdat hij zelf is opgelicht
Laat hem er mee naar een handelaar gaan, daar zijn rollie verpatsen. En met dat geld die gitaar kopen. Houd hij nog centen over ook.
Het verhaal schreeuwt fake ongeacht de foto’s. Ook al weet de verkoper niks van rolex af, 2 minuten google en hij weet dat het horloge potentieel meer als 4k waard zou kunnen zijn. Dus waarvoor ruilen voor een gitaar van “maar” 4k.
Daarnaast zou ik weigeren om mee te gaan. Je goede kennis is genoeg gewaarschuwd. Als hij echt zo graag belazerd wil worden na gewaarschuwd te zijn moet hij dat maar alleen doen.
Plot twist: De gitaar is fake.
Beide fake 🥳:rofl:
Goedendag, hetzelfde horloge is mij ook aangeboden, door een heerschap uit Almere, dhr. Hermen G.
is een fake en hij weet dat.
Afblijven dus.
Als dit klopt heet het gewoon oplichting.
afspraak maken met de meneer om deal te sluiten en van te voren de politie bellen, kunnen ze hem gelijk meenemen.
geniaal.
Voor de zekerheid ook HFelidos meenemen
Beste Ronald, ik ben de gitarenhandelaar aan wie dit horloge is aangeboden. De vraagprijs van de gitaar is €9.500 vandaar dat ik qua waarde verschil niet meteen argwaan had. Verder heb ik weinig verstand van rolex horloges maar weet wel dat er HEEL veel wordt nagemaakt. Vandaar mijn vraag via de OP van deze post.
Nu ik jouw reactie lees toch maar besloten een account aan te maken zodat ik zelf ook kan reageren en als waar is wat je zegt is het inderdaad pure oplichting en ben ik niet te beroerd actie te ondernemen. Heb je nog communicatie tussen jouw en Hermen G?