Na: 16600

Al een tijd spookte een Sea-dweller door mijn hoofd, maar tot op heden de knoop nog nooit doorgehakt. Ik heb al een 16710 die ik vaak draag en was bang dat het verschil tussen beide horloges te klein zou zijn om een grote uitgave te rechtvaardigen.
Maar dat veranderde snel toen een advertentie van @jeroenderee langskwam met een exemplaar uit 2006 in zeer goede staat voor een nette prijs. SEL, maar wel de comfortabele ratelband die ik op mijn 16710 heerlijk vind dragen. De twijfel werd nog minder tijdens de overdracht. De set bleek namelijk compleet met toolset, hangtags en sommige stickers nog op het horloge. Daarbij bleek ook dat de randen en facetten nog ongepolijst en haarscherp zijn; ik was om.

Naast een mooi horloge hebben we ook een leuke overdracht gehad. Jeroen had namelijk nog een afspraak staan (met @PJV) waardoor het uiteindelijk een mini HF-bijeenkomst werd.

Genoeg praatjes, hieronder een paar snel geschoten plaatjes.

46 likes

Top, een van de mooiste modellen!

1 like

Erg mooi! Net even wat anders dan een “standaard” sub en dan ook de leukste moderne Rolex duiker :+1:

1 like

Mijn beste,

Schitterend!!
Een vermaarde aanwinst om gepassioneerd de tijd gade te slaan.:watch:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Heel mooi…gefeliciteerd!
:+1:
Altijd goed zaken doen met jeroenderee.

3 likes

Erg mooi! Gepaste jaloezie hier!

1 like

Mooie aanwinst. Van harte en veel draagplezier.

1 like

Mooi man :ok_hand:

1 like

Helemaal mee eens. Leuke vent en prettig om te merken dat er in vertrouwen gehandeld kan worden op het forum.

4 likes

Heel mooi!!!

1 like

Nice, proficiat!

1 like

Too kind @cliogek​:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

2 likes

Mooi, mooi, geniet van je aankoop, :+1:

1 like

Goede keus! Superklok! Perfecte maat/verhoudingen.
Bij mij een blijvertje

Groeten van zn broer:

4 likes

Echt een topklok!

1 like

Had ik maar dikkere polsen… :pensive:

Pracht van een aanwinst!

1 like

Hele mooie aanwinst veel draagplezier :thumbsup:

1 like

Ben ik wel benieuwd naar je polsmaat. 40mm en 47mm lug to lug is niet al te groot :wink:

1 like

je hebt toch een staalgouden dj 41 mm,
kun je ook een seadweller dragen,
is even groot…

1 like

Die DJ lijkt 41… op mijn pols.
@SuperC 16,5CM