Russisch trio compleet

[quote=BobT]ff zo maar een vraagje:
Die “Ministry” 710 kast, met de limited zwarte wijzerplaat, nieuwe bezel met Dagaz insect, waar koop ik die?
En wa kos da?

Ik vind hem echt super!

(tu)[/quote]

Die koop ie nie, die moi je bouwe :smiley:

bouwuh? Dat suks, ik kan niet bouwuh.

Wel jammer, heb al zitten googlen of ik hem ergens ontdekte, want dit is echt een supermooi klokkie!

Mocht je hem willen verkopen, dan hoor ik het graag!

Die ‘Ministry’ … wat een perfectie! Zo ziet mijn droom Rus eruit :}

Met zo’n collectie ben ik wel een paar maanden zoet. Respect X(

BobT Schreef:

bouwuh? Dat suks, ik kan niet bouwuh.

Wel jammer, heb al zitten googlen of ik hem ergens
ontdekte, want dit is echt een supermooi klokkie!

Mocht je hem willen verkopen, dan hoor ik het
graag!

BobT, als je hulp nodig hebt met het in elkaar zetten van een Wostok naar eigen smaak, ik kan je wel helpen. (Omgeving Amsterdam)
Laatst heb ik voor een forumlid een heel zeldzame oude Neptune voorzien van een donoruurwerk + wijzers + mooi afregelen om deze weer draagbaar te krijgen, dat is zeer goed gelukt.

Dus als je aan de delen kan komen, neem dan contact op via PB.

Ha vouwfietser,

Ik ben niet bepaald handig, en niet thuis in de Vostoks. De onderdelen kopen en samen in elkaar zetten wordt daardoor lastig, mede gezien de afstand (groningen- A’dam).

Desondanks een erg vriendelijk gebaar van je, top!

(tu)

Ik ben niet bepaald handig, en niet thuis in de Vostoks. De onderdelen kopen en samen in elkaar zetten wordt daardoor lastig, mede gezien de afstand (groningen-
A’dam).

Jammer, ik had wel zin in wat winterprojectjes en creatief zijn met Vostok onderdelen is altijd interessant.

Marco-T Schreef:

Daar heb ik als leek ook nog wel een vraagje
over… kun je zo n bezel er zo op en af klikken?

De originele vind ik af en toe ook wel saai

Yep, even een dun mes onder de rand en je klikt de
bezel er zo af (net als bij bijv. Seiko). Erop
gaat ook vlotjes, soms moet je hooguit de
bezelspring iets aanpassen zodat ie soepler of
juist strakker draait.

Een bandje verwisselen wil bij mij soms al op problemen stuiten. Denk dat ik die bezel nog maar even laat zitten :slight_smile: bedankt voor je antwoord.

Hendrik

Ik heb me nooit zo verdiept in die Russen, maar dit ziet er toch wel erg mooi uit.