S&C €500 korting

Naar aanleiding v bovenstaande post, moest ik weer aan mn bon denken.
Zelf momenteel niks op de wishlist, dus als iemand er profijt van heeft, laat maar even weten.

Diverse voorwaarden, waaronder minimale besteding v €1999, geldig tot 28/2, en ook online te gebruiken.

19 likes

Klasse actie!

Gaaf! Ik heb je een pbtje gestuurd.

In het verleden kon je dergelijke bonnen ook met rentepunten aankopen. Ik weet niet of daar nog sprake van is, maar het is het uitzoeken waard mochten er meer mensen interesse hebben. Leuk dat je de jouwe deelt!

Ik heb ook een €500 S&C bon die ik dacht te gaan gebruiken maar vanwege aankoop nieuw huis toch maar even niet. Als iemand hier er interesse in heeft dan mag deze voor een nette prijs weg. Stuur mij dan even een PB.

Mooie geste, ook voor horloges geldig?

p.s.
Nope 1000 euro korting, de bon kost 500, en alleen voor sierraden.

https://www.ing.nl/punten/productdetail/6697363/Schaap-en-Citroen-Sieraden-Waardebon:-€1000,00

1 like

Dit kan nogsteeds inderdaad :sunglasses:

Edit: lees nu bovenstaande reactie pas :joy:

De bon van 500 is weldegelijk te verzilveren op horloges, muv Tissot

Zou S&C dan minder inkoopkorting hebben van Tissot, of zijn de Tissotprijzen al zo uitgeknepen?

2 likes

Hier ook nog een bon aanwezig geldig tot eind februari. “Helaas” enkel geldig vanaf een besteding vanaf €1999,99 aan sieraden horloges uitgesloten😞

Interessante vraag. Het zal ook een simpel antwoord kunnen hebben, want op de ing site staat geen minimum aankoopwaarde bij de bon (van 500€). Daarbij is Tissot redelijk betaapbaar binnen het S&C assortiment, dus blijft er weinig over om te verdienen.

Je hebt hem toch gratis gekregen. Geef hem dan weg.

4 likes

Ruilen voor een CW 120€ bon :clown_face:?

1 like

Niet gratis gekregen maar €250 en een boel rentepunten voor betaald. Vandaar in mijn geval voor een nette prijs.

Overigens zegt de TS nergens dat zijn bon gratis is.

1 like

Nog steeds 250 euro betalen 500 krijgen, maar niet online in te lossen…

Komt omdat ik er wel ooit eentje gratis heb gekregen. Komt ervan als je te snel conclusies trekt, alphons!

1 like

Hetzelfde geldt voor al die petjes, pennen en onderbroeken met een embleem erop. Dan vind ik persoonlijk een bon met een waarde aanbieden meer acceptabel :stuck_out_tongue:.
Edit: er blijkt te voor zijn betaald, wat mijn ruilvoorstel ook wat stommig maakt…

1 like

edxxw

Mijn bon mag gratis weg. Alleen weet ik nu niet of het alleen sieraden betreft of ook horloges. En sommigen zeggen dat manchetknopen en horloges de enige 2 sieraden voor een man zijn…
Wel sluiten ze reparaties en producten van Pomellato uit.

Ik probeer er eerst even achter te komen of horloges er ook onder vallen, voor ik verdere stappen onderneem.

Ik moet bekennen dat ik de cadeaucheque ook niet heel aandachtig had bekeken. Pas toen ik de posts las over wel of niet geldig op sieraden of horloges, keek ik er nog maar even wat beter na. Zodra ik meer weet, laat ik v me horen.
Het betrof een cadeaucheque die ik bij hun 1888 blad kreeg.

Excuses vh ongemak :sweat:

1 like

Misschien zijn er verschillende soorten bonnen?
De rentepuntenwinkel link heeft het toch heel duidelijk over "alleen sieraden "

p.s. heb nog wel wat gratis rentepunten over voor forumgenoten die daar wat mee kunnen :sunglasses: