SARB's, SARX en SARY's etc - Mening

Het enige wat ik op dit moment kan vinden op ebay is de grote (grijze) boze wolf. Maar niet de SDGM003 voor dat geld. :joy:

Die bedoelen we ook :smile:

@exer solojapan ff via Facebook benaderen.

1 like

Waar kan ik het best een SARX033 aankopen?
Voorkeur voor Europese websites (ik denk dat dit voordeliger is i.v.m. importkosten via Japan?)

Het liefst zou ik een SARX055 willen maar titanium & het gewicht is een no-go voor mij :frowning:

Kan ook zijn dat ik er gewoon eentje tweedehands zal kopen :thinking:

Daar moet ik je gelijk geven.

Maar ik heb een aversie tegen die dingen en dat kan ik nu
even heerlijk ventileren.

Ik wil niemand tegen de schenen schoppen maar het lucht op :grin:

3 likes

Afwezigheid tijdens een momentopname maakt hem nog geen zeldzaamheid. Maar zoals gezegd heb ik wellicht geluk gehad!

1 like

Magi had er een paar maanden terug nog een aantal ,heb er toen nog één gekocht.

6 likes

Ieder zijn ding :grin: Maar wel eerlijk :+1:t2:

1 like

En een SARX029? Dan heb je iets bijzonders. Daarin is maki-e en Urishi als technieken verwerkt. Dan heb je een diepzwarte wijzerplaat met “goudstof” wijzers.

afbeelding

5 likes

Magi heeft me aangeven dat ie niet meer aan sdgm003 kan komen. :pensive:

Alstu! Niet nieuw maar goed.

3 likes

Voor hoeveel gingen deze nieuw?

1 like

Dat zou ook mijn keuze zijn, heb de versie met champagne dial gehad echt een topper!

1 like

Ik heb mijn sarb gekocht voor een mod, maar ik ben zo verliefd op de afwerking dat een sarx er zeker ook nog ooit gaat komen.

€575,00 voor de mijne maar ze schijnen dus vrij zeldzaam nieuw te zijn.

Zelf vind ik de SARX047 heel erg fraai maar laten we wel wezen degene die een SARB hebben bemachtigd voor onder de 300 zijn de spreekwoordelijke spekkopers. Voor het geld naar mijn mening ongeëvenaard.

Persoonlijk vind ik de sarb’s mooie value for money, tot een jaar geleden tenminste nu overstijgen ze dit en vind ze te iets klein jammer genoeg. 065 cocktail ging me beter af maar zeer kwetsbaar en ook geflippert omdat ik toch liever op staal draag ben ik achter.
Van de Sary’s de 057 gehad, dit is een lekkere instapper en een comfortabel alledaags horloge. Wel met een 4R36 en een krasmagneet band!
Van de Sarx de 013 gehad, vond deze echter lekker om de pols zitten, mooi afgewerkt met een nette band erop. Het enigste wat me tegen stak was de verticale luxaflex dial welke echt begon tegen te steken.:angry:
De GSen beginnen me meer en meer in de ogen te steken, een opstapper naar deze toe zou een SGDM003 of SARX033 gaan worden.
Maar de Brightz heeft een paar minpunten voor mij, het shoarmadopje van @anon50762135EV en automatic op de dial vind ik absoluut niet mooi staan.
Dus de Sarx033 is incoming!:heart_eyes:met zijn cursieve automatic en prachtige blauwe wijzers op de witte dial is het afwachten hoe de dial en afwerking van deze klatser werkelijk is. Ben in ieder geval blij dat ik er nog één heb kunnen bemachtigen.

2 likes

Ik vind het trouwens bizar wat men tegenwoordig voor een SARB vraagt, puur omdat ze discontinued zijn. Het zal wel aan mij liggen, maar een varken met een hoed op blijft een varken.
Een beetje bijleggen en je hebt een SDMG of SARX. En dan heb je heel veel meer horloge voor je geld.

5 likes

Van waar heb je deze SARX033 besteld?

Magi vs Solojapan https://www.ebay.nl/usr/solojapan, als je snel bent heeft ie er nog één want volgens mij krijgt hij ze niet aangesleept op het moment.:joy:

1 like

Maar je kunt ook wachten tot ze hier op het forum worden aangeboden natuurlijk, ik denk dat dit niet zo heel lang meer duurt namelijk!:sunglasses:

1 like