Seamaster only!

Zomaar even een fotootje.

28 likes

Oké. In dat geval, … zo maar even een Like! :wink:

Beetje de influencer uithangen hè.
Binnenkort worden we overspoeld met two tone Seamasters. :smile:

Het zal toch niet zo wezen dat ik de enige ben? :crazy_face:

2 likes

Volgens mij wel.
Er was er ook een of twee met de nieuwe Bond Ltd. daar zitten wat geelgouden details op zoals de indexen, wijzers enzo. Maar verder heb ik van de jongste generatie nog niks anders ‘kleurrijks’ voorbij zien komen. Jij bent dus de eerste. :wink:

1 like

Ik zal hem nog wel wat vaker posten, dan raken er vast nog wel wat mensen geïnspireerd.
Het verbaasd me eigenlijk wel een beetje dat de two tone met zwarte dial hier nog niet bij iemand in bezit is.

Het goud dat gebruikt wordt is mat van kleur. In volle zon valt het niet op omdat het niet er uit springt.
Zeker met zwarte dial en bezel insert lijkt me dat wel iets voor een aantal mensen als ze niet willen dat het te veel opvalt.
Zo rond dit tijdstip springt het goud er op één of andere manier veel meer uit.
Ik had juist verwacht dat het gisteren in het zonnetje op zou vallen.

Maar ik ben er blij mee, en zit nu in de beginnende schemering steeds te kijken hoe alles met het laatste restje licht speelt :grinning:

2 likes

Foto please van schemering met horloge?
@Vinbiz heeft de TT zwarte toch?

2 likes

7 likes

Thanks voor de info! Nooit geweten maar erg gaaf! Mijn lijst met must-have watches is zojuist +1 gegaan… zucht… ik vind deze gaver dan de nieuwe modellen.

1 like

Hey past de band van de nieuwe ineens wel of is dit de ‘Ali-versie’? Staat hem goed in ieder geval! :ok_hand:

1 like

Klopt. Al bijna een jaar in bezit. En regelmatig gepost ook :wink:

14 likes

Ik ook, vintage met de gemakken van een “modern” horloge.

Hier mijn NA voor als je wat meer info wilt.

Ik heb ook een verslag mer erg veel foto’s van de eerste service op het forum staan.

1 like

Met een werkje van mijn dochter uit het Omega Coloring Book wat je trouwens hier ook kan downloaden: https://www.omegawatches.com/en-us/coloringbook

15 likes

Is de ‘Ali-versie’ inderdaad. Is leuk om er ff op te hebben, maar mis toch wel een stukje kwaliteit. Inmiddels weer de vertrouwde, stalen band erop.

7 likes

Op thuiswerk dag zoveel toe aan wat anders dus deze uit de oude doos…

Gezien de hoeveelheid stofjes op de wijzerplaat en het rasperige uurwerk is een beurtje eigenlijk wel noodzakelijk! :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

9 likes

Erg tof maar zie dat ze bijna niet te vinden zijn. Althans niet voor normale prijzen :sweat_smile: wel leuk om te lezen. Hopelijk komt er ooit 1 op mijn pad in de toekomst

1 like

Prijzen liggen ongeveer tussen 2750 en 3500 euro maar 3250 met ongebruikte mesh of 1171 moet prima mogelijk zijn.

Dat zijn reële prijzen. Ik kon ze daar niet voor vinden in ieder geval. Niet dat ik er gelijk één ga kopen, maar voor volgend jaar wil ik graag een Seamaster toevoegen aan mijn collectie. Welke daar ben ik nog niet uit maar deze is wel in 1x erg hoog komen te staan.

Voor deze prijzen zijn ze regelmatig te vinden hoor. Mocht je er voor willen gaan stuur maar een berichtje dan kan ik je wellicht verder helpen.

Kijk, dat is opvoeden :wink:

1 like