Als ik de prijzen zie…dan zijn ze weer flink omhoog geschoten.
Omega Seamaster Professional 25318000
€ 2.300,00
Als ik de prijzen zie…dan zijn ze weer flink omhoog geschoten.
Omega Seamaster Professional 25318000
€ 2.300,00
Ja, Swatch Group is er de afgelopen jaren goed in geslaagd om het merk in een hoger segment te positioneren. En dat zie je ook terug in de tweedehands prijzen. In de echte wereld. Maar ook hier op HF, waar de Seamaster behoorlijk populair is.
Haha hou op man. Je kan van alles vragen. Niet zo lang geleden een full set verkocht voor 1500 met moeite.
Denk dat ze rond de 16 a 1700 gaan.
Nog prima natuurlijk gezien de leeftijd en de prijs destijds. Zijn erg leuke horloges.
Deze seikos doen tegenwoordig ook al duuzenden euro’s
Weer een goede reden om hem niet te kopen
Dat zal ook wel een tijdje zo blijven
Hier nog 1
Omega Seamaster Diver 300M
€ 2.450,00
Compleet incl. een verse servicebeurt à 1000 euro én 2 jaar Omega garantie …
De Seamaster is een van de horloges die in aanmerking komen als een kanshebber voor mijn eerste “dure” stuk. Ik vind het erg moeilijk te beoordelen wat een nette prijs is en ik denk vele noobs met mij. Waarschijnlijk mikken deze verkopers juist op de onwetenden.
Op chrono vind je ook niet waar ze voor weggaan en er is ook geen “blue book” voor horloges voor zover ik weet.
Deze quartz kocht ik in 2004 nieuw voor €1230,-
10 jaar later verkocht voor pakweg hetzelfde bedrag.
Nu, weer 5 jaar later, levert hij meer op dan de toenmalige nieuwprijs. Mits natuurlijk compleet en in goede staat.
Daarna veel andere Semasters gekocht en weer verkocht, en nog nooit geld verloren.
Prima investering dus, al wordt het steeds lastiger om een koopje te vinden.