Seiko 62MAS reissue --> SBDX019!

Geruchten…geruchten…

“2000pcs ltd ed. 350,000yen, 8l35, comes with extra SS bracelet, coming in about six months from now.
Aside from this ltd ed, also two non ltd ed 6R15, 62mas case look alike too, diff hands/dial/insert…comes in SS and Rubber variant.”

Oei dat zou zo’n 3.000 euro zijn!

“Instant-Buy” :sweat_smile:

Gaaf ding, maar die prijs… vrij belachelijk :flushed:

Hopelijk is de niet limited een stuk leuker geprijsd. Rond de €400 met staal mogen ze er eentje leveren.

1 like

Nu ook nog een 6105 hopelijk.

1 like

350.000 yen. Dan koop ik lekker een originele :smiley:

1 like

Oei da’s een fikse prijs. Maar mogelijk wordt de soep niet zo heet gegeten…

3.000 euro is inderdaad een erg stevige prijs. Maar dat geldt wat mij betreft voor welk horloge dan ook.
Maar voor 400 euro gaan ze 'm niet voor aanbieden, vrees ik. Zou het mooi vinden als er een gewone versie komt voor onder 1.000 euro.

Ik verwacht dat een model met een 8L35 niet onder een aanvangsprijs van €1800-€2000 gepositioneerd wordt. En als ze verwachten dat het te “niche” is voor grote aantallen meer richting of zelfs voorbij MM300 prijzen.

Rumor has it update: het schijnt dat de 6R15 versies de Prospex X branding gaan krijgen…

Here goes:
SBDX019 - 8L mvmt 350,000 JPY (July)
SBDC051/053 - 43mm 6R mvmt 100,000/80,00 JPY (July)

43mm?..nog even verdere nieuws afwachten

1 like

Kijk, dat moet dan toch wel lukken, dus!

1 like

Zou een logische stap zijn…

De nieuwe turtle => in lijn van de SKX00X serie (4R36)
De nieuwe 6105 => in lijn van de Sumo serie (6R15)
De nieuw 62mas => in lijn van de Marinemaster serie (8L35)

43mm… Jammer. Het had de potentie een mooie subtiele duiker te zijn maar ze maken er weer een lompe kast van.

wat is er lomp aan deze kast? Zo is het origineel gewoon…

1 like

43mm is niet als het origineel en echt te groot

1 like

Spannond! Ben benieuwd of hij op staal komt. De oude kwam geloof ik niet op staal, toch?

Niet de kok uitschelden voordat je het eten hebt geproefd :wink:

Een gezonde scepsis op het moment dat je de kok de frituurpan tevoorschijn ziet halen.

4 likes

Assumption is the mother of all fuck-ups :sunglasses:

1 like