Seiko Only deel IV

Seiko liefhebbers, ik merk dat mijn sumo het verliest van mijn GS.
Onbegrijpelijk, want prijs/kwaliteit is echt fantastisch.
Ik ben zo brutaal om jullie even een tip te geven naar een set die nu een nog betere prijs/kwaliteit verhouding heeft. (Mijn advertentie dus whahaha). Ik hoop in ieder geval dat die bij een liefhebber terecht komt.

https://www.horlogeforum.nl/t/seiko-spb103j1-sumo-3-mnd-jong/272035?u=hansvl

8 likes

He, jij snapt het! :smiley: Alleen jammer van die secondewijzer over de tekst :disappointed:

Super mooie kast trouwens!

1 like

Het is vandaag weer eens pogue tijd.

Misschien wel de laatste keer, merk dat hij onbedoeld meer doos vulling is geworden… En dat kan niet de bedoeling zijn.

7 likes

De spb051 ( 52mas) is onderweg, nog bedankt voor het advies vorige keer :slight_smile: gr melvin

1 like

Aangezien ik op Instagram amper likes krijg :broken_heart:
Is toch een geinige foto, zeg nou zelf :sweat_smile: :yum:

19 likes

14 likes

Op Insta? Paarlen voor de zwijnen!
Mijn like heeft u

1 like

Haha, ik post ook veel liever op ons forum voor de liefhebbers, maar het fijne van Insta vind ik dat ik al mijn plaatjes bij elkaar heb.
Maar ik snap sowieso geen snars van Insta. Zo een suffe close up van de dail, 60+ likes

Deze simpele wrist shot, 60+ likes

En dan de foto uit mijn vorige post, waar ik toch iets meer creativiteit in heb gestopt, 11 likes :man_shrugging:

Het maakt natuurlijk ook helemaal niet uit, ik vind het gewoon leuk om foto’s te maken, maar het viel mij gewoon op.

En sorry voor de off-topic, ik weet dat we een Insta topic hebben. Maar ik heb een paar Seiko foto’s gepost, dus het telt :yum:

8 likes

Goedemorgen seiko mannen en vrouwen

13 likes

11 likes

9 likes

11 likes

12 likes

7 likes

Nr 4 in deze serie vandaag binnen gekregen,
Dit kon wel is een blijvertje zijn de andere 3 zijn inmiddels weer vertrokken :sweat_smile:

7 likes

Sumo time…:grin:

8 likes

Nieuw at the community! Maar vandaag mijn eerste Seiko aangeschaft :sweat_smile:. Clean and crisp

12 likes

Dat er nog vele mogen volgen…:grin:

3 likes

Waarom hou je deze er niet gewoon bij? Ik vind deze groene zooo geweldig. De kleur, de nieuwe wijzers, uurwerk en lunette. Heel veel beter, voor the money, vind je het niet. En de afwerking van de kast is subliem. Ik heb hem zelf ook. Ik ga er tzt nog een strapcode voor bestellen. :+1:

1 like

Sinds enkele dagen deze onwijs coole flightmaster, dus mag nu ook hier mee doen. Maar wat een knaller deze SNA411 :star_struck:

5 likes