Seiko PADI Special Editions

Voor de Seiko fans, binnenkort de nieuwe special edition PADI modellen van Seiko.

Eindelijk weer eens een coole kleuren combi

http://www.watchesbysjx.com/2016/03/seiko-introduces-padi-special-edition.html

12 likes

Mooie klokjes.

Gr, HJR

2 likes

Special Editions die niks meer kosten dan de gewone edities, zo kan het dus ook :slight_smile:

4 likes

Die rechter vind ik wel heel mooi (die linker is ook niet te versmaden trouwens). Moet je bij aanschaf je PADI-kaart laten zien? :smile:

1 like

Wat @H_J_R_ hierboven dus probeert duidelijk te maken, is dat we nu in twee topics exact hetzelfde onderwerp aan 't bespreken zijn.

Dit gaat over Seiko’s steun aan de PADI organisatie toch? Gaat niet over de turtle, of vergis ik me? :neutral_face:

Kennelijk interpreteren wij posts verschillend; kan natuurlijk. Maar wat ik in het andere (eerste) topic lees is idd dat n.a.v. de samenwerking Seiko een paar SE’s heeft gemaakt en vervolgens worden deze modellen dus besproken, bewonderd, etc… Volgens mij is dat hetzelfde als wat hier gebeurt. :confused: :wink:

Probleem opgelost! Topic titels verwoorden nu beter waar de topics over gaan :slight_smile:

Kan ik mijzelf ergens liken? :wink:

5 likes

“Toevallig” heeft Seiko een van zijn nieuwste modellen gebruikt om daarmee PADI te steunen, waarmee er dus een nieuwe uitvoering van die ene “turtle” en tevens een geheel ander horloge die niks met de turtle van doen heeft, wordt uitgebracht. Uiteraard is het Seiko erom te doen om de turtle te promoten, maar om niet geheel en al het om die schildpad te laten gaan is er een 2e model bijgebracht. Eigenlijk zouden ze bijvoorbeeld een Monster moeten nemen, i.p.v. de turtle, dan was onze discussie niet eens ontstaan! :wink:

Nope, doe ik wel voor je! :relaxed:

2 likes

Prachtige modellen maar helaas veel te groot voor mij :pensive:

Oeps, zag dat ik hier ‘gebeurt’ met een ‘d’ had geschreven. Meteen even aangepast (met een ‘t’)! :wink:
Maar, hoewel ik denk dat een PADI Monster erg geslaagd zou kunnen zijn, ben ik wel blij dat die er (vooralsnog) even niet lijkt te komen. Dan zou ik die ook weer moeten kopen. Ik blijf horlogekisten kopen… En ik vind gemiddeld een a twee nieuwe Seiko’s per jaar echt wel even voldoende. :confused: :grinning:
@Atemporal En ook een like van mij!

2 likes

Like back at ya!

Ik wacht op de NOB editie.

Jij wil gewoon helemaal geen Seiko he?!

1 like

Wellicht een korting bij het tonen van de kaart. :smirk: Links voor mij. Wel grote kans op afleiding bij een duik.

Ik ben trots op je! :+1: :smile:

1 like

Ik vind de link wel gaaf. En een pepsi heb ik nog niet. Maar merk dat m’n voorkeur meestal uit gaat naar een saaie zwarte gaat :slight_smile:

Enneh, heb ook geen duik brevet. Vind ik net als met een jeager Le couture AMVOX2-Transponder rond te lopen, zonder een AM te hebben…

Ben benieuwd wanneer deze te koop zullen zijn. De pepsi is echt geweldig mooi.

2 likes

Ik las dat deze pas in Augustus beschikbaar zijn ?

Mooi kan ik nog ff sparen.