Seiko PADI Special Editions

Hoe bedoel je Marijn? Komt bij mij steeds weer los?

Op een of andere manier denk ik dat de pin nu goed vast zit in dat kleine lullige lusje, lijkt ook zo, maar een dag later glijdt de pin er toch weer uit. Ik ben nogal onhandig.

Harder erin proberen drukken of zoā€™n bandentooltje aanschaffen.

Je moet ze echt goed vastdrukken. Het kraagje moet helemaal om de pin worden geperst en daar is aardig wat kracht voor nodig. Ik begrijp de keuze van deze bandpennen ook niet echtā€¦ Zeker van een merk als Seiko niet. Doet voor mij een beetje goedkoop aan.

17 likes

Bandentool en hamertje. No problemo.

Gaat niet. Dan mep je de pin er aan de andere kant weer uit.

1 like

Hahaha, waar heb jij leren hameren ouwe bodybuilder?

1 like

:sunglasses:

1 like

Ohhhhhhhhā€¦ wat is de Padi mooi. En nee, nog steeds niet omgehad :slight_smile:

1 like

Dan zou ik hem verkopen en de fotoā€™s inlijsten. Kun je er de hele dag naar kijken en heb je nog wat geld over ook. Win win!

3 likes

nahā€¦ bij de lijstenmaker een kleine vitrine laten maken van ontspiegeld glas. Bovenin spotje en een kleine elektromotor waar je je padi aan kan hangenā€¦ en dan maar laten draaien en fonkelen!

2 likes

Ik draag nu de Mido Multifort Dual crowns en die ben ik nog lang niet beu, vandaar. De Padi blijft dus vooralsnog geduldig en krasvrij te wachten om gedragen te worden. Tot die tijd, af en toe doosje open en doosje weer dicht.

Je kunt natuurlijk ook gewoon eens wisselen.

2 likes

Kijk, jij snapt het tenminste.

Dat is alsof je een Chateau Mouton-Rothschild koopt, hem niet drinkt en maar laat liggen mooi zijn en er te laat achter komt dat hij azijn is geworden.
Man durf te leven.

3 likes

Hahaā€¦ Ik heb al zoveel horloges die ik wil dragen, dat is eigenlijk de echte reden. Er komt wel een geschikt moment :-). Maar door de Padi ben ik Seiko echt gaan waarderen, dat wel.

1 like

Toch geinig hoeveel leden het stom vinden dat je hem niet durft te dragen. Wordt wel over geluld zeg maar :wink:

1 like

Ik draag een klokje de eerste dag dat ik ze heb :heart_eyes:
Meestal stevig geleefde vintage, dat wel :slight_smile:

2 likes

Hoe cool is datā€¦, nee de Padi gaat heus wel gedragen worden. Maar er is ook nog een SKX009k2 op komst en een Automatica One en ergens ooit nog een Kairos (als die al komt, gooi ik hem in een la denk ik). Maar goed, misschien eerst een ander bandje kopen.

1 like