Seiko SKX only (Deel 1)

Dat is precies wat ik van plan ben. Gelukkig was de Seiko tweedehands, (tijdje gedragen door mn opa en kreeg hem van hem). De SKX007 wil ik zo mooi mogelijk houden. En een nato staat gewoon gaaf op een skx.

Wie een mooi bandje zoekt voor zijn Skx007 of 009. Zou ik even wachten. Binnen kort zet ik waarschijnlijk 2 mooie solids tekoop.

2 likes

Fijnste duiker die ik ooit gehad heb (en ik had ooit een 1967 Rolex 5512!)

1 like

NA…ook maar eens aan de SKX

7 likes

W2d? :smile:

Ik wacht nog steeds op mijn ceramische insert van DLW, iemand ervaring met de verzendtijd van ze?

2 likes

Nope…

1 like

6 likes

Sinds gisteren ook in het bezit van een Skx009. Leuk horloge voor het geld. Alleen de jubileeband voelt wat goedkoop aan en rammelt, draagt dan wel weer comfortabel. Is de solid jubilee veel beter? Of toch maar voor een andere band… keuzes…

Miscchien een nieuwe Solid oyster met extension clasp :slight_smile:
Stuur gerust een PB

2 likes

Vandaag stond mijn Skx voor het eerst in de 4 maanden dat ik hem gekocht heb stil na een dag of 2 zonder te dragen, dus gelijk om de pols gehangen en een flinke wandeling gemaakt me de hond.

5 likes

Pepsi past goed bij zijn tong :ok_hand:

1 like

Ja daar is goed over nagedacht hé :wink:

1 like

Ja dat heb je wel met die SKX’n op nato, die dragen zeer licht en comfortabel. Binnenkort komen de 009-J’s weer binnen bij Monsterwatches en ik dacht dat de 007-J’s ook nog voorradig waren, dus het is misschien de moment, als je dat soort dingen belangrijk vindt :wink:

Heerlijk Topic om lekker in te spammen.

Stuur een PB! , een J versie met vlak saffie heb ik te koop.

Precies 14 dagen na bestelling lag er een pakje in de bus:


Voor mij de eerste keramische insert, wat zijn die gevoelig voor vingerafdrukken :smile:

6 likes

12 likes

Mag deze hier of ist das verboten? :angry:

3 likes

9 likes

verboden :grin:

2 likes