Seiko SKX only (Deel 1)

4 likes

Welke maat springbartool is het best geschikt voor de Skx 1 mm of 3 mm?

Kan allebei weet ik uit ervaring. Maar het snelst en makkelijkst is met de kleine vork :slight_smile:

2 likes

Top, thnx voor je snelle reactie e

1 like

6 likes

Stiekem is de 011 wel de coolste skx :sunglasses:

3 likes

Precies :sunglasses: toch @Selie?

2 likes

Ik wist het :sunglasses:

1 like

En de j-versie! Helemaal top :slight_smile:

1 like

K versie bestaat niet

1 like

Zeker weten. :sunglasses:
Als het goed is, heb ik er binnenkort ook eentje! Toch @vierport ?

2 likes

Dolgelukkig kan ik laten weten dat er een dezer dagen bij mij een Seiko SKX009J wordt afgeleverd. Nu al zo blij als een klein kind met deze prachtige oerduiker. Foto’s volgen bij binnenkomst! Fijne avond horlogefreaks

2 likes

4 likes

Iets klopt hier niet. Welke bezel is dat?

1 like

Kan je mij als leek vertellen welke band dit is?

MOOI!

1 like

Voor mij de ultieme combi

14 likes

Dit is een skx171 waarvan de bezel gewisseld is met een coin bezel. Het mooie van de skx171 is dat ook de secondewijzer gepolijst is. Ziet er naar mijn idee net wat chiquer uit.

Origineel Seiko Oyster band.

2 likes

Ik vind die zilveren randjes om de indexen veel mooier. Daarom heb ik een SBDC031 wijzerplaat voor de SKX besteld.

2 likes

Ik heb ook nog een skx007 met een compleet sumo sbdc001 uurwerk. Dus eigenlijk een Sumo in een skx kast. Ook top.
Houd er wel rekening mee dat de kleur van de lume in de wijzers van de skx007 anders is dan van de sumo wijzerplaat.[quote=“HanDavinci, post:161, topic:101924”]
Ik vind die zilveren randjes om de indexen veel mooier
[/quote]

Je zou eens naar een skx399 of 401 moeten kijken :raised_hands:
Moeilijk te krijgen in originele staat.

1 like

Mocht het (storend) afwijken, dan ga ik op zoek naar een setje orginele Sumo wijzers :slight_smile: Thanks voor de heads up.

1 like