Gewoon kopen en gebruiken als beater,
niets mis met een SKX en kost je evenveel als een bandje voor je Breitling.
Eventueel + saffier & keramische bezel, onverwoestbaar
Gewoon kopen en gebruiken als beater,
niets mis met een SKX en kost je evenveel als een bandje voor je Breitling.
Eventueel + saffier & keramische bezel, onverwoestbaar
Prima poll. Ik stem JA en NEE
Gast, ga 3x niet naar de MC donalds en koop een SKX…
Als ik ook maar een mini twijfel zou hebben had ik er 1 bij gekocht voor dat geld.
Je had die SKX007 gewoon moeten houden, waarom zou je deze ook verkopen voor hetgeen dat opbrengt? Tenzij je de centen echt nodig hebt maar gezien de rest van jouw collectie denk ik niet dat dit het geval is.
Opnieuw kopen en houden. Klaar.
Mini Turtle. Dat hielp mij. Al heb ik ook weer een 009.
Jeetje wat een heftige reacties allemaal, valt me sowieso de laatste tijd op hoe belangrijk het wel niet dat je de “holy grail” in je verzameling hebt of niet.
Dit is toch het HORLOGE forum en niet specifiek 1 merk forum (waarvan ik de naam niet mag noemen )
Ieder zijn mening hoor, maar de stelligheid en heftigheid zoals op het op mij overkomt ben ik niet gewend op dit forum, en is mijns inziens ook niet nodig.
Maar ok … ieder zijn mening.
ON TOPIC
Kopen die SKX ! Ik heb er nog nooit 1 gehad maar feit dat het horloge uit productie is en zo’n mooie lange geschiedenis heeft maakt dat ik hem in mijn verzameling wil hebben (ondanks dat daar ook gewoon een high end horloge van het merk waar ik de naam niet mag noemen in zit).
De mijne is als het goed is al onderweg, dus ik zeg als je de funds hebt gewoon doen deze klassieker wil je gewoon. En als horloge liefhebber draag je toch al je horloge’s ik heb nu een gemodde Casio welke inclusief alle kosten nog geen 6 tientjes waard is om mijn pols, gewoon omdat het je hobby is en die andere dure unit (waarvan ik het merk niet bij naam mag noemen) die zit gewoon netjes in de winder.
Ze zijn overal te krijgen en echt duur zijn ze niet. Als je er één wil, dan zie ik het probleem niet zo .
Gewoon erbij kopen.
Staat een mooie in het blauwe gedeelte
Nee zonder gekheid, ik ken het gevoel.
Heb hem al een paar keer gehad en telkens gaat hij weer in de verkoop.
Koop hem snel als je hem mooi vindt!!!
De achterkant van die Seiko’s is voor mij ‘n afknapper geweest, maar smaken verschillen: dus doen!!!
Weg met die bagger SKX en gewoon een mooie Orient Ray kopen. Veel meer waar voor je geld en beter afgewerkt ook.
heb je die in het blauwe gedeelte staan ofzo?
on topic, ik heb zelf een SKX007 incoming… ik zou zeggen koop er lekker een. ook al snap ik dat niet helemaal wanneer je een MM300 hebt
Gewoon een SKX007 aanschaffen, voor dit geld heb je een top horloge.
Ik draag mijn SKX007 met regelmaat, het is mijn toolwatch en perfecte beater.
Doet ie zelf ook altijd zo stellig.
Foto genie is die SKX wel… absoluut.
Ik heb hem gehad en weggegeven . Vond er werkelijk geen drol aan.
Goed ding dat zeer zeker, leuke kast ook.
Maar dat was het dan ook echt wel.
Als hij de helft goedkoper was vond ik hem de centen wel waard… Voor de huidige prijs, no way.
Omdat? Vind de plaat niets zeggend, niet lelijk maar gewoon doodsaai. Niks opgelegd, ik vind opgelegd een must!
Nee, ik snap hem niet…
Sorry
Koop een Rolex!
(Uiteindelijk wil iederéén namelijk een Rolex!)
Dus geen Japanse meuk kopen maar gewoon een Rolex (of eventueel 2 of 3 Rolexen)
Overige horlogemerken zijn waardeloos; dus koop die Rolex.
Thanks en succes!
Boeiend, wat wij denken. Het antwoord geef je zelf:
Dus. Maar telkens wordt het weer de grote Rolex pijpshow. Of zoveel mogelijk monnies in de collectie pompen. Als het je gaat om likes, status, instafame en gewoon een mooi gehyped merk in je collectie: niet die SKX kopen. Voor die 200 euro koop je ook een Rolex omdoos.
Als het gaat om “ik wil een SKX want ik vind hem vet”…Doen!
Ook ik wil ooit een Rolex. The fuzz wil ik ook ervaren. Maar het wordt wel heel flauw om dat in zowat elk topic te roepen.
Off topic: indien je een Rolex koopt zie ik je topics met krasjes op de sluiting, het eerste krasje, servicevragen, gespam in Rolex only, etc. met vreugde tegemoet
Hell no. Zwaar overgewaardeerd.
Alleen het uurwerk zelf al…
En dan nog mineraal glas en de grote kans op de belabberde uitlijning.
Dan zou ik toch weer eens wat anders proberen, eventueel uit de Seiko stal, een Orient bijvoorbeeld.