Seiko Turtle virus?

Ik vond t verschrikkelijk. Neem iets anders van rubber… een leuk plaatje van deze zin mag iemand anders posten :sunglasses:

1 like

Groet van de PADI.

3 likes

Deze? :+1:

Probeer eens een Waffle van Monsterwatches. Uitermate prettige band!

3 likes

Ik heb er 4 gemod, leuke dingen.

4 likes

Denk wel dat er veel verschil zit in een turtle en de SRPB15K1.
Verschil in movement, afwerking, solide gevoel van de band etc.
Zou voor een mooi 2e hands gaan op hf, staan er vaak te koop en kosten amper meer dan de SRPB15K1.

Edit: voor rubber moet je eens zien bij crafterblue :wink:

2 likes

Man man man…

Je hebt nog niet eens gebruik gemaakt van de unieke mogelijkheid om eens een échte Turtle om je pols te knallen!

Zet je op de lijst en geniet van de Turtle Fiffer.

Gratis ende voor niks!

1 like

Voor € 137 mag je mijn Turtle echt niet kopen hoor… Erg scherpe prijs. Veel plezier ermee

Ik ben er sinds een paar maanden ook maf van :joy: De doos raakt wat vol omdat naast Turtles Seiko nog meer leuks heeft. Gisteren de oer Turtle 6309-7040 gescoord bij Krabong :+1::+1:

5 likes

moet die kroon niet wat verplaatst worden bij een Turtle?

Ja maar dit is degene die TS heeft gekocht. Bij een echte Turtle zit de kroon op 4 inderdaad.

Inklaringskosten? Is dat altijd of alleen als de douane wakker is?

gr. Travler

Yuuuup dat is 'm!

gr. Traveler

De laatste tijd lijken ze verrekt wakker… ad 30% of zo…

Ik ben tevreden van mijn turtle, geen meer nodig :grin:
Maar reken bij die 137€ nog enkele euro’s inklaring + beetje bijleggen en kom je wel aan een mooie 2e hands van hier op HF hoor.

Inklaring en belasting… Dus meer dan een paar Euro.

We gaan het zien.
Bij de NL klant ervaringen op de site van creationwatches lees ik er nog geen klachten over.

En of het een echte turtle is of niet, ik zou het niet weten. Ik vind de vorm van de kast leuk en volgens mij is dat de Turtle vorm. Ik las dat het 4R36 movement in heel veel “echte” Turtles zit en behoorlijk precies is/kan zijn, ook dat ga ik allemaal zien! En om er eerst maar eens een in het echt te hebben en voelen, vind ik het voor die 137 euro geen slechte deal.

Qua precisie kan er momenteel denk ik geen enkel uurwerk op tegen het 8900 caliber wat in m’n SMPO ligt. Tot op heden afwijking nog 0.0 seconden in 3 weken.

gr. Traveler.

1 like

Bloody Turtle as we speak :joy:

3 likes

Nou @jurk, als je hier :point_up: niks mee kan… :joy:

1 like

:joy: :+1:

Ik heb er 1 bij juwelier om gehad en beviel mij ook zeer goed. Ik blijf dan ook zeker kijken naar de turtle en verwacht er ooit nog wel een te kopen. Wat me tegen staat is dat het een automaat is waarbij ik na 2 dagen niet dragen de tijd, dag en datum goed moet zetten. Ik zou hem het liefst als Solar hebben en anders als automaat met alleen tijd.

2 likes

Die gedachte had ik ook maar die veranderd vanzelf naarmate je langer op het forum zit.:+1::wink:

2 likes