Setje dikke Seiko-duikers

Vandaag de Sumo binnen gekregen, (dank @cbr !) waarmee ik nu nog een Samurai en een MarineMaster verwijderd ben van een soort-van Seiko full house.
SKX007 is gekomen en weer vrij snel gegaan, dus die moet je hier zelf even bij denken (maar die zou ik ook niet ‘dik’ willen noemen, toch?).

29 likes

Dik rijtje zo inderdaad. En allemaal lekker op rubber.

1 like

Mooie set zo! SKX is niet dik maar zou de verzameling naar de onderkant afmaken net als de MM300 naar boven. Heb nog zo’n rij aan Fliegers en Dressers oid? :laughing:

1 like

En misschien ook ooit nog een solar erbij, zoals die van @victor70? :wink: NA: Seiko SNE 437 (aangename verrassing...)

1 like

Ik heb wel de neppe SKX007 van Deep Blue, qua ‘dikte’, maar die hoort natuurlijk verder niet in dit plaatje thuis.

1 like

Machtige set! Het Monster blijft toch echt een speciaal ding als je ze zo naast elkaar ziet. Echt een WIS verzameling dit :wink:

1 like

Een mooie verzameling maar de SKX hoort er eigenlijk toch wel bij.
Is geen dikke maar ik vind het wel een icoon net als de 1ste monster

3 likes

Je hebt trouwens natuurlijk wel gewoon gelijk - edit: net als @pdr - dat de SKX007 in het rijtje hoort, qua Seiko klassiekers.

Ik heb geen rijtje Fliegers of dressers, ben echt meer van de duikers, maar van Obris Morgan heb ik wel kwartet, telt dat ook…? :slight_smile:

5 likes

Leuke familiefoto!

Mist de Shogun nog?
Of kijk ik verkeerd?

1 like

idd de deep blue is van een andere kwaliteit dan de SKX007…

1 like

Oh ja, en als de SKX007 er bij zou moeten, dan de SNZH55 ook, lijkt me (is bij mij ook gekomen en weer gegaan trouwens).

En inderdaad, @Bauhaus, de Shogun, dank. Er valt nog wat aan te vullen, geloof ik… :wink:

1 like

Zeer mooie set zo​:+1:t2::grinning:.

Ook nog een leuk quartz icoon erbij misschien: de Sawtooth?

1 like

Zeker weten, mooi man!

1 like

Oh ja, goeie, de Sawtooth!
Ik heb deze quartz icoon wel al (ook heel dik, maar vond ik meer iets voor het setje vintage?), maar quartz met tuna zou wel passen idd:

1 like

Mooi rijtje. Ik vind inderdaad dat de SKX er dan ook bijhoort.

1 like

Shogun en dawtooth er nog bij inderdaad of een dikke BFK.

1 like

Het PVD-horloge is een BFK, maar dan met mooiere wijzers (SUN019)… :slight_smile:

Een collectie waar deze man goedkeuring voor zou geven:

Maar mooi setje hoor :thumbsup:
Marinemaster erbij , en klaar is @Royce :wink:
Waar heb je trouwens die onderste band vandaan, tof ding!

3 likes

Ik weet nou niet echt of dit een aanbeveling is. :joy:

2 likes

Dank! :sunglasses:
Die wafeltjes komen van http://www.uncleseiko.com/.

1 like