Show hier je Bronzen horloge!

Waar is de jouwe?
Anders vreemd begin toch?

Ik vind het tof, heb zelf deze vorige week verkocht maar vond hem heel erg tof:

4 likes

Ik heb er geen. Ik vind het een leuke creatie Bronze, maar het is niet RLC.
Schitterende Halios! Lekkere zomer klatser. Van harte gefeliciteerd kerel :sunglasses: :+1:

1 like

imageimage
Mijn Ventus Northstar. In deze uitvoering erg geslaagd imho.

9 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ja thanks, maar ik geef hem ff door aan @Number4 want

3 likes

:crazy_face:

Die van mij is ook vorige week verkocht, geen foto meer van.

2 likes

Mijn Tudor BB Bronze, nog nooit gedragen altijd in box, mag hoogst waarschijnlijk weg

10 likes

Ja klopt de afgelopen week de Halios overgenomen van @Drebin

Erg gaaf horloge en prachtige plaat :heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Waarom nooit gedragen? Zou hem eerst om de pols slingeren om het horloge goed tot z’n recht te laten komen. Dan eventueel besluiten of hij weg gaat of niet.

2 likes

Zonde hoor. De manier waarop het brons gaat werken bekoort mij wel.

3 likes

Ik vind de nieuwe Tudor Bronze ook wel erg fraai! De faded grijze wijzerplaat steekt mooi of met het Bronze.

14 likes

Wel op die band dan.

1 like

Een persoonlijke favoriet, de Lüm-TEC Combat B19

2 likes

Yes, please!

Ik zou graag een bb58 in het brons hebben, als die zou droppen zou ik gelijk in de rij staan !

2 likes

Hahahaha, oke touché

1 like

Ik mag voorlopig nog even meedoen hier:

4 likes

Ik doe ook mee met een bronzen IWC Pilot’s Watch UTC Spitfire Edition “MJ271”. :slight_smile: Zit voor de zomer op een groene textiel band en hier op de foto naast zijn grote broer (de Double Chronograph TOP GUN Ceratanium).

Het mooie van brons vond ik vooral dat je het horloge met de dag ziet veranderen sinds de aankoop (het ‘patina effect’). Dat is wel vooral in het begin zo, dus volgens mij alleen van toepassing als je nieuw koopt.

2 likes

Volgens mij heeft @Jurtz destijds zijn Bronzen Oris behandeld om het patina effect te vergroten. Ook heeft hij het daarna weer helemaal als nieuw gekregen met een chemische behandeling. Divers materiaal dat Brons. :sunglasses::+1:

Waarom ? op een gegeven moment had ik 5 Tudor’s waarvan 3 nooit gedragen. Heb er nu nog 2 , een BB Bronze en een Pelagos LHD, dat is mijn duiker. De BBB mag weg en nog wat uit mijn box omdat ik het wil minderen tot een 4 a 5 stuks collectie. Wil 1 duiker, 1 blauwe, 1 witte, 1 dresser en 1zwarte :sunglasses: