Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Yep. Da’s een stuk beter :+1: :slight_smile:

1 like

Ik zou dan toch voor de gele gaan, net iets meer over the top.
En af en toe dragen is meer dan prima toch.

1 like

Ik ben om, ik had het datumvenster niet gezien.

En weer terug. :joy:

Té anders, wat mij betreft. Tof project, maar met een heel ander karakter dan het eerste ‘fout goud’.

Ik heb trouwens absoluut niets tegen op deze leuke discussie, maar is hij niet beter op z’n plaats in de Vostok-modificeerdraad? :innocent:

2 likes

Ja eigenlijk wel inderdaad, laatste paar mod polls van anderen waren ook hier, daar was ik eigenlijk op door gegaan :thinking:

1 like

Had mijn mijmeringen over een, wat denk ik eigenlijk een gemodificeerde Frankenvostok is, daar willen plaatsen als ik van het bestaan van dat draadje had geweten. Mea culpa, mea maxima culpa.

Hoop voor het weekend het donor horloge en andere onderdelen te hebben, dan nog even wachten tot ik de goedkope wijzertrekker en duwer uit China in huis heb.

2 likes

Okee, gaan we daar verder :joy:

https://www.horlogeforum.nl/t/vostok-boctok-wostok-praat-modding-en-fotos-spammen/96101/1100

1 like

Dan maar weer een zo standaard mogelijke Amphibia.

De meest stijlvolle van de scuba’s voor de Donderdag Meppeldag!

:beers: :wink:

6 likes

Vandaag Beeld en Geluid met als achtergron voor mijn Vostok Banana, TiTa Tovenaar! :tada:

7 likes

Een kleurrijk geheel! :+1::blush:

1 like

33 tank

9 likes

9 likes


Titanium Vostok Amphibia

11 likes

@mbovenka:
Voor mij een van de mooiste 3133’s! Staat nog steeds op mijn wensenlijstje, maar wel (bijna) NOS.

Deze CCCP versies kan ik bijna nergens vinden.
Vind ze wel mooier met kroonbeschermer.

1 like

Gisteravond een leuke kirovskie gescoord op ebay. Zelfs met de extra kosten van het ellendige global shipping program een koopje. Verkoper had duidelijk niet door dat het een 14k rose gouden kast is :sweat_smile:

19 likes

Hoeveel weegt hij? :wink:

Mooi model trouwens. Met die sierlijke lugs.

1 like

Je mag me altijd contacteren. :slight_smile:️:wink:

Oei daar vraag je me wat, heb geen idee

I.v.m. die goudwaarde.

Geintje, ik denk niet dat je hem gaat smelten. :blush:

1 like

Ik vroeg me al een tijdje af of er gouden horloges werden gemaakt/verkocht in de Sovjet-Unie. Bedankt voor je antwoord op de vraag die ik niet gesteld heb! :sweat_smile: Ik ben wel benieuwd welke arts of partijbons toegang had tot zo’n horloge.

Je ‘moet’ er nog wel even een mooi bandje op zetten. Vind ik dan. :v:

1 like

Ja er is een heel breed scala van gouden horloges, volgens mij heeft elk merk wel één of meerdere 14k modellen gehad. Toevallig staat er een inscriptie op de achterkant dus ben benieuwd of we erachter kunnen komen van wie hij oorspronkelijk was.

4 likes