Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Er komen nog gouden wijzers op met lollipop secondewijzer, andere bezel (deze vind ik te smal) en misschien nog een custom insert

1 like

Vostok-Vrijdag

7 likes


Vostok chetverg

2 likes

Boctok liefhebbers,

Voor diegene die het de moeite waard vinden om een excursie door de Boctok fabriek te maken vond ik op watch.ru een (nerveus) filmpje.
https://www.youtube.com/watch?v=eRAU2qI6rXg

1 like

Even een schaamteloos stukje sluikreclame, ik heb nog een nieuwe zwarte scuba dude wijzerplaat liggen!


3 likes

Mijn pas aangekochte Vostok Amphibia. Ik kwam er al snel achter dat hij veelste snel loopt, nu las ik dat dit vaker voorkomt bij deze horloges en het snel op gelost kan worden door te demagnetiseren? Anders zou hij natuurlijk opnieuw geregeld moeten worden.

2 likes

Hoeveel te snel per dag? Onderhoud situatie is onbekend neem ik aan. Waarschijnlijker lijkt mij dat de balansveer wat verkleefd is. En daardoor korter. @vouwfietser is een expert in deze. Misschien kan hij je adviseren?

Te snel per dag? :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: Volgens mij haast 5 minuten per kwartier/halfuur…

1 like

Dat is meer op hol geslagen! :wink:

2 likes

Ik heb horloge nu ongeveer 3 uur om en hij loopt nu bijna 20min voor.

Vanwege privé omstandigheden ben ik genoodzaakt nu van horloge te wisselen :grin:

Je komt nooit meer te laat. Of …je gaat te vroeg weg! :wink:

2 likes

Perfect werkhorloge dus …

1 like

Okee dus zoas hier besproken, rood of geel.

Net bericht gehad: rood is er alleen met datumvenster helaas. Misschien ooit maar voorlopig niet zonder.

4 likes

Als ik moet kiezen blauw, ohnee sorry, geel. :wink:

1 like

:sunglasses:

3 likes

Geel geel geel!

Alhoewel …
Ik schrok omdat die insert heel anders lijkt. Wel dezelfde neem ik aan.

1 like

Blauw. Eventueel groen, maar dan niet in de samenstelling uit de andere draad, maar in dezelfde samenstelling als rood/geel.

Leuk initiatief man. Sneu dat @Chlorophyl nooit eens iets aan anderen kan overlaten. Bemoeizuchtige kwal. :unamused:

Maar wat mij betreft dus blauw.

2 likes

Blauw met goud! :ok_hand:

2 likes

Twee verschillende aanbieders, kleur lijkt idd anders. Ene is meer geelgoud, andere lijkt een rose tint te hebben. Maar dat kan ook aan de foto’s liggen.

Haha ik had blauw als reactie laten zien, maar was niet echt een optie. Het is wel mooi, maar ik zie er foute (moderne dus) invicta in dan :stuck_out_tongue_closed_eyes: dat is zelfs voor mij te fout.

Overigens wordt alle lume wel blauw.

Ik merk dat ik een eigenwijze bui heb. Ik neigde naar rood, die werd ook vaak gekozen, maar heb net geel aangeschaft :joy: met rode sec wijzer.

Heb btw ook nog een foute koi nato :grin:

4 likes