Show je Seiko SARB!

Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom heb je eigenlijk voor de UncleSeiko jubilee voor je SARB gekozen boven de StrapCode versie?

Ik heb niet voor de jubilee gekozen maar voor de president.

Overigens zou ik bij een jubilee ook voor Uncle Seiko kiezen. Die van Strapcode zijn “chubby”. End link en sluiting zijn niet elegant. Kijk maar:

4 likes

Oh ja, stom, had ik kunnen weten uit je eerdere post, dat je voor de President hebt gekozen. In hoofd heb ik het door elkaar gegooid.

Anyways, de Beads od Rice van US die op mijn SKX zit, heeft in ieder geval een goede kwaliteit vouwsluiting, ongeveer vergelijkbaar met de SARB van wat ik van de foto’s kan zien. Heb zelf geen SARB namelijk.

1 like

Ik ben zelf ook op zoek naar een president bracelet voor mijn sarb033. De uncle seiko band ziet er top uit maar ik twijfel nog door de polished center links. Post zeker een paar foto’s wanneer je bracelet ontvangen hebt!

1 like

:point_up_2: top. Ben heel benieuwd.

1 like

Die kan je eventueel opschuren.

1 like

Zonde man. De PCL’s zijn juist zo cool.

Dat ik daar zelf niet kon opkomen :thinking: nog even wachten op de review van Metin. Als dat positief is bestel ik meteen!

Op een Vostok?! Dat ding is zo basic dat elk glansje als een lul op een drumstel slaat!

We hebben het niet over Vostoks :smile:

1 like

Heb hem ook besteld, met oude code “wisdeal” kreeg ik nog 10% korting. 73 euro. Hopelijk snel in huis!!!
Zal foto posten zodra hij er is, maar voor zover ik weet is iedereen lyrisch over uncle Seiko.

3 likes

Nee maar in mijn linkje wel. :man_shrugging:
Snapte het ook al niet. :joy:

1 like

Lekker bezig. De jubilee of president? Voor een 033 of 035?

1 like

President voor de Sarb017.
De Chinese jubilee is er nog steeds niet. :man_shrugging:t3::see_no_evil: duurt me te lang. :joy:
Hoop dat de president er snel is…

2 likes

Nice! Deze is volledig gebrushed volgens mij.

Klopt!! Links brushed, sides polished.

Jammer dat die van de sarb033 niet perfect past met de polished midlinks. Is ook gaaf, maar ben een mierenneuker met passende endlinks. :see_no_evil:

En terecht. Hahah.

1 like

@Watch2Morrow: is het niet makkelijker om deze keer de SARB gewoon te houden?

10 likes

9 likes

Dat is zeker zo. Ik heb tot twee keer pech gehad met een SARB035.
Beide retour verkoper.

Drie keer is scheepsrecht?

1 like