Silvia Lemania 1341: jullie mening.

Goedemorgen,

Ik ben benieuwd wat jullie van dit horloge vinden. Ik zag deze Silvia op MP staan. Het model vind ik prachtig! Maar er moet, zoals in de advertentie staat, nog wel het een en ander gebeuren met dit horloge (nieuw glas erin, servicebeurt). Ik heb de verkoper gevraagd naar een prijs indicatie en die gaf hij: rond de €900,- . Dat lijkt mij vrij veel of valt dat wel mee? Ik kwam er eentje tegen die een paar jaar gelden voor 850 verkocht werd online, en die was in top staat, met stalen band en alle toebehoren. Volgens de verkoper is die prijs nu niet reëel meer. Ik vraag het me serieus af en ben benieuwd wat jullie hier van vinden.

Vintage Silvia Lemania 1341 Automatische Chronograaf
Zie omschrijving

Met hartelijke groet,

Elmar van H.
:watch::notes:

Ik verkocht hier een rijden geleden een erg nette Tissot met hetzelfde uurwerk voor 1000 euro. Als deze service moet hebben zou ik er max rond de €600,- voor over hebben…

1 like

Inderdaad; service nodig, ‘plakmerk’ (geen Tissot, Lemania of natuurlijk Omega) en minder gewilde kastvorm rechtvaardigen normaal geen eur900,-.
Wat die draaibare inner bezel (met links de kroon?) voor invloed heeft op de prijs, is voor mij eigenlijk wel een vraagteken; ik ken deze combi niet…

3 likes

Hij doet me wel een beetje aan die van mij denken.

1 like

Die van jou is een eind knapper!

3 likes

Tenzij je een goede horlogemaker bent zie ik voor die prijs tal van andere opties.
Overigens vind ik de kastvorm niet mooi, maar dat is een kwestie van smaak.

1 like