Sinn, eindelijk begrijp ik het!

Ik vroeg me al een tijd af waarom zoveel mensen zo lyrisch zijn over Sinn, ingekochte uurwerken, geen bijster origineel design, etc. Tot ik vandaag mijn eerste Sinn heb gekregen. Wow.

Ik geef eerlijk toe, ik zag er een winst propositie in en heb het horloge dus gekocht voor de handel, maar ik deed het even om de pols en was er meteen weg van. De verhoudingen, de super leesbare wijzerplaat (in grijs!) met ditto wijzers, echt perfect. Enige nadeel is dat ik nu een hap uit mijn budget kwijt ben…

Maar goed genoeg geklets, dit is mijn Sinn 356 “40 Jahre Sinn”, nummertje 8honderdnogwat van de 1000.

Sinn 40 Jahre ref 356

Gegroefde sub-dials, foto is helaas net niet scherp genoeg maar geloof me maar.
Sinn 40 Jahre ref 356

Sinn 40 Jahre ref 356

Sinn 40 Jahre ref 356

Signed gesp
Sinn 40 Jahre ref 356

Sinn 40 Jahre ref 356

Mooi gecentreerde screw-down crown, it’s in the details…
Sinn 40 Jahre ref 356

En om de pols!
Sinn 40 Jahre ref 356

:heart_eyes:

44 likes

Mooi ding.

Ik toogde in 2003 naar Wuppertal om een Sinn 356 te kopen (budget reikte niet tot een IWC flieger chrono). Op de pols viel hij tegen en ik ging naar buiten met een 6015st (heb ik nog steeds).

Super dingen, die Sinns.

3 likes

Prachtig horloge de 356 en deze uitvoering zeker! :thumbsup:

Proficiat, veel draagplezier!

Supermooi afgewerkte horloges en daarom ook dolblij met mijn 903 ST.

Tja dat is wel een mooie klok, nu heb ik er plotseling ook sinn in gekregen :grinning: zegt mijn echtgenote vast it’s rather a sin :confused: mmmmm Wie weet toch op de wish list.

Hele mooie aanwinst van harte gefeliciteerd .:thumbsup:

deze is inderdaad mooi.
De grijze wijzerplaat maakt het af
Veel draagplezier

Mooi man.
En dan maar weer sparen voor je budget,nu heb je er een erg mooi horloge bij.
Win win :wink:

Gefeliciteerd met deze aanwinst, erg mooi!

De Sinn 103 st blijft ook altijd door mijn hoofd spoken. Wat is dat toch met Sinn… :stuck_out_tongue:

What a beauty!!

5 likes

Heel erg mooi, gefeliciteerd!
Is dit een 42mm ?

Nee, 38,5mm en voor mij is dat echt perfect.

Van heel hartelijk gefeliciteerd en welkom bij de club! Sinn is echt een heel mooi merk met een zeer goede prijs/kwaliteits verhouding. Overigens is dit wel de mooiste 356 die er is met de grijze wijzerplaat. Veel plezier er mee en van.

Groeten
Rutger

Wat een leuke! :thumbsup:
Grijs op grijs klinkt saai… dat valt bij deze reuze mee

Vroeger was Sinn nog leuk.

1 like

Zeker een mooi horloge, gefeliciteerd :watch:

Een bjoetie, met inderdaad de perfecte maat. Geniet ervan!

Prachtig ja die 103, maar iets van 17mm dik, dat is een beetje uit verhouding

Een Precista PRS-5 hommage? :imp:

Prachtig horloge…twijfel zelf ook om er 1 aan te schaffen maar dan zou het de 556 worden !

Wie weet komt hij er ooit nog. Veel draagplezier.

Gr

Gefeliciteerd met deze Sinn zit ook te denken om weer eens een Sinn te kopen U2 of een UX.