Rectificatie - SKX007 e.a. discontinued

Nog nooit van de Turtle gehoord?

Bunch of enablers! :frowning:

Weet iemand hoe het zit met invoerskosten bij creationwatches in 2018?
Een J model 009 voor 163 euro lijkt me echt te mooi om waar te zijn
En kies ik dan het best voor registered airmail of DHL? (sorry om dit topic te kapen) :joy:

Even nadenken. Jij bent 12, je moeder is 26, je oma is 39 je… Nee, dan kom ik nog niet op vele generaties bij een horloge dat in 1996 is geïntroduceerd :wink:

7 likes

wel als je in de juiste groepen zit… genoeg Seiko-liefhebbers bij elkaar daar!

Als het ook een K mag zijn, kun je beter voor eGlobal gaan, dan heb je gegarandeerd geen invoerkosten en gratis verzending met DHL. Horloge komt nog steeds uit Hong Kong, maar via de UK.

https://www.eglobalcentral.nl/seiko-mens-blue-dial-divers-200m-automaticwatch-skx009k1.html

1 like

Nee nog nooit van gehoord! Wel een review over geschreven😜

1 like

Met DHL binnen 2 dagen thuis. Je krijgt van DHL bij verzending een rekening voor invoerrechten (€1.50, BTW en €17.50 afhandelingskosten). Hij komt met de Seiko Doos.

Met de post duurt het langer, geen doos, horloge in enveloppe en een gerede kans dat hij onder het douaneradar doorvliegt. Kies je bij het uitchecken voor tòch een doos, dan beter gelijk voor DHL gaan.

2 likes

Hallelujah!!! :raised_hands:

4 likes

De gemiddelde HF’er voor het lezen van deze post:

7 likes

Aijj … daar gaat de price hike! :stuck_out_tongue:

Zie je nou wel. Had die juwelier toch gelijk toen ik vanochtend vroeg of er wat van de prijs af kon en dat niet zou kunnen omdat het een nieuwe modelreeks van Seiko betrof :rofl::rofl::rofl:

3 likes

Toch leuk, de ophef over dit horloge. Goedkoop, en zeer geliefd. Bij een Breiting Colt zouden we even onze wenkbrauw fronsen.

Dat kan natuurlijk precies de reden zijn dat ze er eens een keer mee stoppen…

Ik zou persoonlijk een nieuwe skx007/009 met saffier, ceramic bezel (en eventueel de kroon op de 3-positie) een verfrissing vinden.

(Maar het prijskaartje waarschijnlijk niet :frowning:)

Never change a winning team…:sunglasses:

1 like

Dat ze dan maar eerst de uitlijning eens goed krijgen vooraleer ze naar de rest beginnen kijken :wink: ik heb er 3 gehad en geeneen recht :sleeping:

2 likes

Via eglobal?

Je vindt het dan blijkbaar ook niet echt belangrijk. De uitlijning bij Seiko is bij de niet dure modellen altijd slecht. Mij boeit het niet.

2 likes

Bij de duurdere modellen was dit ook zo. Heb eens een Velatura van een kleine 1000 euro gehad met een scheve bezel. Was niet draaibaar. Verschrikkelijk. Gewoon slechte QC. Met uitzondering van Grand Seiko maar dan neem ik liever iets anders.

1 like

Mijn OCD laat het helaas niet toe, want ik vind het verder een top model. Zeker de 007 op een grijs zwarte bond strap heb ik nog complimenten over gekregen :slight_smile:

Gelukkig nog keuze genoeg in andere merken, maar het feit dat het vroeger niet zo erg was en nu wel zorgt ervoor dat Seiko als merk mij niet meer aantrekt. De Turtles zijn volgens de verhalen nog slechter en die kosten ook weer meer… Het zou toch niet mogen hé :thinking:

Maar ik ben blij dat ze nog in productie zijn, ik zie ze graag passeren tussen de wristshots!

2 likes