Sodemieters !, lofzang

Vandaag via Stef, (Sparnaaij) van alhier, m’n rubbertje voor m’n Oris binnen gekregen. :+1:

Gemonteerd ,… en, tjonge tjonge.

Wat een sublieme band en sluiting combinatie vind ik het .

Zo’ n perfecte combinatie met het horloge I.M.O. Yep, de sluiting is best hoog, maar ZO in proportie.

Ik had al een hoge pet op van Oris vanuit het verleden, maar die is alleen maar hoger geworden. Ik hou niet van gebakken lucht, laat dat duidelijk zijn.

Perfect fit. Met ten aller tijde ietwat rek. En mocht dat niet voldoende zijn, dan, is er DE “clasp” met z’n snelle verstelling.

Natte broek dus. !!!

Pics.





Dammmmmmn it , what a strap !!

Elf.

14 likes

Fijn he! Enjoy!

(Sluiting is wel een krassenverzamelaar, maar ach…)

1 like

schitterend! :ok_hand: Kan ik ook blij van worden van zo iets!

1 like

Yep , so be it… Niks dat een fijn schuurtje en een huppetuppie cloth can’t deal with.

Elf.

1 like

Oris heeft voor de aquis inderdaad een prachtige band, met super sluiting geleverd! Veel plezier er mee!

1 like

Oh ja, en het ruikt ook nog een keer naar een pannenkoekenrestaurant.

:smile:

Elf.

1 like

Mijn beste,

Heerlijk om zoveel horloge-genot om de pols te doen paraderen!!

Maar voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Die sluiting ziet er super uit zeg!

Fat is een SLUITING :smile: maar ik lees sowieso alleen maar goede verhalen over Oris en haar banden.

Het ziet er in ieder geval TOP uit!

Ziet er mij een TOP band uit.

Heb deze band ook. Zit erg fijn!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Topper die band, hoewel ik hem op staal ook niet te versmaden vind. :+1:

Dat is inderdaad een best een grote sluiting, heb hem laatst van iemand even vast gehouden en het is wel functioneel en mooi. Oris maakt ook heerlijke rubber banden trouwens, soepel en een lekker vanille geurtje.

Dat ziet er kwalitatief hoogwaardig uit.

Wat mag dat nu kosten bij een merk als Oris? (als ik zo brutaal mag zijn?)

Daddel.

IKEA-lamp? (Foto 4)

On-topic: Ziet er goed uit!

1 like

Check ! Goed gezien. Is trouwens wel aan vervanging toe. Er mag wel weer eens wat nieuws.

En bedankt.

Elf.

Veel plezier ervan! Lekker luchtje komt eraf he :wink: Vanille extract, heerlijk haha.

1 like

Kek bandje Elf! :thumbsup: Die sluiting ziet er ook serieus uit. Had ooit een BC3 met rubber, was ook al zo’n topband. Geniet ervan!

1 like

Dank je wel Stef.

Ook voor de goede zorgen. :+1: :+1:

Draagt erg lekker.

Elf.

1 like