Speedmaster only II

Kan net aan hoor :ok_hand:

Vooral dit.

ok i snap…
ik moest eerst ook twee keer kijken!

1 like

Je dacht ik trek de stoute schoenen aan en probeer een Speedy om de pols? Ik blijf ook van mening dat je het prima kan hebben!

3 likes

Naja gewoon oude foto’s terug kijken haha.

Alleen ik zag did speedy in het blauwe en dus zwerven er wat ideeën in mn koppie.

3 likes

En je werd natuurlijk geïnspireerd door mijn NA topic :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dat is ongeveer mijn pols. Kan best. Zolang de lugs niet uitsteken, en dat doen ze niet - gewoon doen. :sunglasses:

Het helpt ook dat deze aan een vintage band zit. Ik draag ook geen moderne bracelet, dat zou er niet uit zien.

1 like

Past prima, geen reden om niet voor een speedy te kiezen :+1:

2 likes

Er staat geen Rolex op… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hier nog 1! 16,5cm pols:

6 likes

Waar kan ik zo’n 1171 band vandaan toveren? AD? Ik begin toch overstag te raken…

1 like

Oei, inderdaad, dan is omega niet voor hem weggelegd.

Weird om een foto van mijn horloge om een andere pols te zien. Even laat, ook nog…

:grin:

3 likes

Bij de AD kun je een nieuwe bestellen voor 430 euro. Dat is met het iets plattere logo. Die van 2017 en eerder heeft nog het logo met meer diepte erin, die heb ik. William Wien heeft er nog 1 liggen. :+1:

Edit: sorry ik moest eigenlijk @JoelH quoten :smile:

3 likes

Haha ja maar jij hebt wel fatsoenlijk licht, ik alleen een nachtlampje :grimacing:

1 like

Dat laatste had ik even eerder moeten weten… :thinking: …maar dit is ook mooi zo. Geeft wel wat minder ruimte voor toekomstige satineer-beurtjes.

1 like

Potverdorrie wat lekker zeg! :heart_eyes:

1 like

Ik wil ook graag diegene met het logo met meer diepte :+1:t2:

1 like

Artemide Tizio. Moest even flitsen, anders zag je 'm niet. :wink:

Die plant heeft betere tijden gekend, moet ik 's werk van maken… :grimacing:

3 likes

3 likes