Speedmaster Only

Misschien moet ik in het vintage deel zijn, maar hier zitten natuurlijk de speedmaster-diehards. Ik wil misschien wel een keer mark 2 proberen. En dan vind ik de racing dial wel cool. Kan iemand voorzichtig iets zeggen over dit exemplaar? Of waar ik op moet leten. Papieren zijn allemaal in orde. Maar zo’n kast beoordelen vind ik nog lastig.

IMG_8657

2 likes

Uploaden…

Schitterende nieuwe banden van held @Ko_
Heel blij mee!

Welke vinden jullie het mooiste op de speedmaster?

Mvg

10 likes

100% de bruine, word tzt ook nog wat donkerder echt een top band, ziet er erg goed uit veel draagplezier!

1 like

De stalen band. Mag dat ook :slightly_smiling_face:

Als dat niet mag, dan de bruine racing strap. Ik heb een zwak voor racing straps. Er ligt hier zelfs een nieuwe heuerville klaar voor als ik er ooit het horloge voor heb.

2 likes

Ja hoor net binnen en super blij mee! bedankt Remie!:+1:

7 likes

Die kast is zeker weten opnieuw opgemaakt. Wijzerplaat lijkt me ook niet origineel. Niet een heel interessant exemplaar dus.

1 like

2 likes

Zojuist de Esprit Nato “jeans blue ostrich” binnen en ik moet zeggen: :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

12 likes

Hij kan veel hebben! Een Heuerville en Ko band ter illustratie.

Helaas, naar mijn mening, te groot voor mijn 17,5cm pols. Daarom heeft hij nu een nieuw en zorgzaam baasje.

6 likes

Ja, dat was ook mijn conclusie. Serviceplaat en -wijzers. Op zich ook niet gek dat dit ergens in de afgelopen 48 jaar gebeurd is. Laatste service is van 2014 en is door Omega zelf gedaan.

Ik weet niet hoe erg dat totaalplaatje nu is. Bij een goeie deal (<2k) gewoon accepteren dat er aan gewerkt is (maar wel origineel) of er met een grote boog omheen lopen?

Thanks! Staat idd mooi!

Mag ook maar I’m no man of steel :wink:

Nog ongebruikt in de doos.

Haha band wacht op horloge! Succes met de zoektocht, das toch ook het leukste.

1 like

Dale komt hiermee weg, de meeste van ons niet.

Deze klok staat ook echt bijna alles he! en deze combo is ook zeker geslaagd, zit ook met een schuin oog te kijken naar een wat donkere blauwe kleur, maar rustaaaaag an ik heb net de donker bruine van Remie erop zitten…:+1:

3 likes

Hoevaak zetten jullie de ‘stopwatch’ aan puur voor de fun?
En laat je hem weleens uren achtereen lopen omdat het gaaf is de wijzer te zien lopen?

:rofl::question::interrobang:

4 likes

Soms, en ik zet regelmatig de grote secondewijzer tussen de subdials om zo de lappen tekst… Omega, Speedmaster en professional goed te kunnen zien want in standje O verstoord hij wel het uitzicht op de tekst.:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Betrap mezelf daar vandaag ook op :eyes:

2 likes

Die @anon94081762EV is baas.

2 likes

Haha we hebben dus allemaal dezelfde tik!!:joy::joy: heerlijk…:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ehhh deze…


Maar heb hem na 3/4 dag alweer vervangen voor de stalen band Vind de stalenband de exclusiviteit verhogen, de lederenband is het gewoon net niet. Is spiksplinter nieuw maar ehhh staal is mijn eerste keuze en op leer ontbreekt de magic/uitstraling/exclusiviteit. Dus toch maar gewoon op staal, dat staat deze Icoon imo toch echt het beste. Leuk dat leer maar de klik op leer is er gewoon niet,helaas. Hij gaat tzt in het blauwe gedeelte de klik op leer is er gewoon niet, ondanks dat de Lederen band echt top is gemaakt door Remie met originele Omega sluiting . Bij Interesse mag hij weg voor 79 euro das 11 euro korting. Op een nagenoeg nieuwe band. In een bubbel enveloppe op de deurmat. Maar hij ligt mij niet in de weg. Is nu aan het rusten in de originele Omega doos bij zijn 2 andere maten de velcro trap en nato strap.