Same same. But different…
Je hebt gelijk, helemaal niets
Waar heb je deze band gekocht, Willem?
Derde keer goede keer?
Aangezien hier vele speedmaster kenners zitten, als ik kijk naar een speedmaster online heb je de normale speedmaster en een versie van ruim €1000 meer en dan staat er saffier bij.
Betaal je dit alleen voor de open achterkant? Of zit er normaal gesproken aan de voorkant een ander glas dan saffier?
Normaal zit er hesalite aan de voorkant. Een soort plastoc wat mooier oogt maar zeer gevoelog is voor krassen. Het is echter wel makkelijk schoon te poetsen met polywatch.
Denk dat er een stuk of 5 a 6 op het forum rondzwerven. Ik heb er in ieder geval ééntje…
2000 om precies te zijn, als je hem vergelijkt met een “gewone” Grey Site of the Moon". Gewone retail 10.300€, meteorite 12.300€.
Áls er 1 komt hier, moet het eigenlijk wel die met open caseback zijn
Prachtig deze Speedmaster
Ik zie nu dat er een logica in de plaatsing der planeten op de wijzerplaat zit. Namelijk vlnr Aarde-Maan-Mars, precies zoals het plan van de NASA is (was?). Terugreis dan in omgekeerde volgorde?
Daarom staat er op de caseback ook “From the Moon to Mars”
Zonde dat de horloges bij mij vaak al weer weg zijn voordat het bandje binnen is… Dit was een prima combi geweest op de speedy pro…
WTF, is de derde ook al weer weg??
Geen commentaar