Ik gok op een limited edition van een limited edition van een limited edition!
Daar wil ik de prijs niet van weten
Dus 5 stuks deze keer
Niets bijzonders te zien, telt gewoon verder.
Had even schrik dat de reguliere Speedy alsnog nu een update ging krijgen, net nu ik eentje incoming heb
Toch wel…
Fantastisch dat het 321 uurwerk terug is in een productie model. Met sapphire case-back notabene! Daar zou je hem bijna ondersteboven voor gaan dragen.
Wordt wel een redelijk onbetaalbaar modelletje ben ik bang. Met platinum case, onyx wijzerplaat, meteoriet (van de maan) stepped subdials, witgouden wijzers, ceramic bezel.
Ik hoop dat de 321 ook binnen niet al te lange tijd beschikbaar komt in een stalen model.
Ongetwijfeld, ze hebben er veel geld in gestoken om dat uurwerk opnieuw uit te brengen, daar gaan ze natuurlijk dik mee proberen te cashen. De 321 is enkel voor enthiousiasten, niet voor het normale publiek, die zegt dat niets en heeft liever het nieuwe, verbeterde uurwerk. Waarschijnlijk brengen ze een 8k stalen model uit op velcro met DoN, radial, step dial, dat soort shit, om de fanboys uit te melken.
Ben ik trouwens de enige die de Speedmaster Pro als racehorloge ziet en niet als moonwatch/toolwatch? Die mooie marketingverhalen worden een beetje oud.
321,
Platina,
Meteoriet:
Van harte gefeliciteerd!
Een mooi artikel met prachtige foto’s over de restauratie van een 321 uurwerk. Een echte vakman in mijn ogen.
https://omegaforums.net/threads/omega-321-restoration-process.99787/
Mooie band Ko, wat is het voor leer?
Prachtig! Zeker vakwerk!
Dank je, het is geitenleer.
Vraagje aan alle speedmaster fanaten, wat is een beetje een gangbare prijs voor een speedmaster full set uit 1998?
Ben mijzelf aan het orienteren maar heb niet echt een idee van wat nou een redelijke prijs is.
Voorheen was dat rond de 2500. Weet niet wat de prijsstijging daar mee heeft gedaan.