Speedmaster Only

Goede keuze, die heb ik ook.

Er staat what could you do in 14 seconds.

Nou, van 0 tot 200 moet bijna lukken. :stuck_out_tongue_winking_eye::joy::+1:

Edit, bedacht me dat ik hier vandaag ook gewoon foto’s mag plaatsen. :ok_hand::+1:

8 likes

1171 / 633

1 like

Aha, nu snap ik het. Je verwees naar een eerdere foto en niet naar de meest recente (Speedy kerstboom). Jazeker kan dat binnen 14 seconden met een beetje auto of motor. Of vlugger…

Die Schumacher blijft mooi…

1 like

Afgelopen maand Tudor veel gedragen maar nu weer vertrouwde Omega.

6 likes

Even mijn NA pluggen… lekker ding! :heart_eyes:

19 likes

Nice, gefeliciteerd! Veel draagplezier :+1:t2:

’Gewoon’ de hesalite met dichte bodem?

1 like

Yes sir!

11 likes

image

2 likes

Bij deze al een Speedy 2020 gewenst aan iedereen!

25 likes

Bij mij knalt de kurk nog niet! Maar ik wens iedereen uiteraard hetzelfde, to the moon and beyond. :champagne:

Kruisgepost plaatje.

8 likes

Hij is mooier dan de Sinn ;-). In het nieuwe jaar moet je op zoek gaan naar leren banden voor je Speedy :-).

1 like

Nee. :sunglasses:

1 like

Wel, de Speedy schreeuwt om leer ;-). Om dan vervolgens af en toe weer naar de stalen band te swappen :wink:

Ik keur hem goed!

6 likes

Blijf niet bezig. Een leren (of stoffen) bandje heeft het bij mij nog niet langer dan 5 minuten volgehouden, aan geen enkel stalen sportief horloge trouwens maar ook niet aan deze Speedy. Sorry.

Ik krijg hier een heel raar beeld bij. Ben nogal visueel ingesteld … :rofl: :joy:

Haha, top! :ok_hand:

2 likes

Haha, bring out the gimp ;-). Geniet van je Speedy

1 like

24 likes

Geen nieuwjaarsduik, maar wel even op het strand geweest vandaag. Lekker fris het jaar begonnen

17 likes

De Speedy Tuesday maar weer eens op staal gezet. Stiekem wel een van de beste combi’s!!

IMG_2122.JPG
IMG_2123 2.JPG

23 likes