Speedmaster Only

Had je al een bod gedaan ?

Speedy met Plexi.

3 likes

Deze staat al enkele dagen te koop.
Ik heb er ook naar gekeken…behalve de bracelet had ik niet door dat er iets mis mee was. Maar ik moet wel toegeven dat ik geen echte kenner ben, maar wel een fan. Het is een studie op zich om onderscheid te kunnen maken en alle details te kunnen herkennen. Ik herken de verschillen pas als ik ze naast elkaar kan vergelijken.
Thanks alavst aan de experts aanwezig op het forum !
Twee dagen terug vroeg hij nog 8000 euro voor het horloge.

2 likes

Ding staat al lang te koop, telkens opnieuw.

Zo zie je maar dat die certificaten ook niet zaligmakend zijn. 7150 is ie niet waard iig.

1 like

Altijd leuk :slight_smile:

Gr. Roel

12 likes

Wat kost die bovenste :wink::smile:

1 like

Di Modell rally
http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p2119h239s241-Watch-band-20mm-blac.html

1 like

Nee, er was net iets te veel twijfel vandaar dat ik blij ben dat ik hier even kon informeren :+1:

Ik denk dat je je vergist over de band, meen dat dit een 1116 is en die zou gewoon correct kunnen zijn.

4 likes

Als je zoveel wilt uitgeven benader eens Ramon?

Een certificaat zegt alleen maar wat over het horloge toen hij de fabriek verliet. Met het serienummer dat op het uurwerk staat.

2 likes

Die heeft geen vintage…

1 like

Kijk @Krabong, mijn speedmaster bevindt zich ook tussen sterren ,……

4 likes

Zaterdag “nee!” gezegd tegen € 7250,- van iemand die het ding graag wil en kan aftikken. Economisch dom maar ik kan 'm niet kwijt… :unamused:

4 likes

EUR 7.250 voor een 145.022? Pedon?

Toch begrijp ik je wel. :slight_smile:

Tropical gekte. Op zich had ik beter het geld kunnen grijpen maar ik vind 'm te mooi.

Gr. Roel

3 likes

Had je zeker moeten doen!!!

En dan? Ik heb nu al 7 maanden relatieve rust. Of wil je weer eens afspreken? Dat kan ook zonder transactie :slight_smile:

Gr. Roel

Even MO erop nageslagen en helemaal eens met de scepsis van de genoemde leden. Die handen kloppen niet en dat is een vlag: wat klopt er dan wel meer niet?

Maar de band zou wel eens kunnen kloppen. In ieder geval hoort een 1116 met 575 endlinks bij de 145.102-68 (hoewel ik de 1039 veel mooier vind)